نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorروشندل اربطانی, طاهرfa_IR
dc.contributor.authorسید‌جوادین, سیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorسعدی‌پور, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorشریفی, سیدمهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:33:22Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:33:22Z
dc.date.available1399-07-09T11:33:22Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:33:22Z
dc.date.issued2013-08-23en_US
dc.date.issued1392-06-01fa_IR
dc.date.submitted2012-05-08en_US
dc.date.submitted1391-02-19fa_IR
dc.identifier.citationروشندل اربطانی, طاهر, سید‌جوادین, سیدرضا, سعدی‌پور, اسماعیل, شریفی, سیدمهدی. (1392). نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانه‌ای و خلق سرمایه شهرتی. پژوهش‌های ارتباطی, 20(74), 43-69. doi: 10.22082/cr.2013.23484fa_IR
dc.identifier.issn2538-2977
dc.identifier.issn2538-2985
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2013.23484
dc.identifier.urihttp://cr.iribresearch.ir/article_23484.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/404459
dc.description.abstract<strong>امروزه رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا در فضای رقابتی (رقابت رسانه‌ای) سهم مخاطب (سهم بازار) بیشتری را به خود جلب کنند. این امر ممکن نیست مگر اینکه در جامعه، نقش فعال و متمایزی را بر عهده گیرند. آنچه می‌تواند رسانه‌ها را در فضای رقابتی متمایز سازد، شهرت آنهاست. شهرت رسانه‌ها را چگونگی تعامل آنها با مخاطبان و همچنین فعالیت‌هایشان در زمینه‌های مختلف ازجمله محتوای تولیدات تعیین می‌کند. متغیرهای متعددی بر شهرت رسانه‌ای اثرگذارند و موجب می‌شوند تا در بازار اطلاعات، رسانه‌ای خاص در ذهن مخاطبان بنشیند. اما مهم‌ترین متغیر در این بین که منبع مزیت رقابتی نیز محسوب می‌شود، نیروی انسانی رسانه است. نتایج و ستاده‌های قابلیت‌ها، توانایی‌ها، مهارت‌ها و دانش نیروی انسانی در بازار اطلاعات انتشار می‌یابد و موجب می‌شود که رسانه به شهرت دست یابد. در مقاله حاضر، ابعاد شهرت رسانه‌ای به همراه و نقش توسعه منابع انسانی به عنوان مهم‌ترین عامل تأثیرگذار مورد بررسی قرار گرفته است. </strong> <strong> </strong> <strong> </strong> <strong> </strong>fa_IR
dc.format.extent541
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherResearch and Polling Center of I.R.I.Ben_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های ارتباطیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Researchen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22082/cr.2013.23484
dc.subjectشهرت رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectتوسعه منابع انسانیfa_IR
dc.subjectسرمایه شهرتیfa_IR
dc.subjectکیفیت خبریfa_IR
dc.titleنقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانه‌ای و خلق سرمایه شهرتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت، دانشیار دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت، استاد دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای روان‌شناسی، استادیار دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت، استادیار دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume20
dc.citation.issue74
dc.citation.spage43
dc.citation.epage69
nlai.contributor.orcid0000-0002-7826-9208


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد