مرور دوره 19, شماره 71 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بازنمایی ایران و ایرانیان در هالیوود (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دلیل ماهیت فرهنگی و سیاسی انقلاب، نگاه غرب به ایران در مقایسه با گذشته، بسیار تغییر کرد. رسانههای غربی به پیروی از سیاستهای حاکم بر آنها، رویکرد متفاوتی نسبت به ایران اتخاذ کردند ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر گرایش به تماشای برنامههای شبکههای ماهوارهای (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)مخاطب، هدف هر برنامه رسانهای است که باید نخست ترغیب و سپس قانع شود که پیام رسانه در راستای علاقه و نیاز اوست. مقاله حاضر، به این پرسش اساسی پاسخ میدهد که دلایل و انگیزههای استفاده از برنامههای شبکههای ماهوارهای ...
 
- 
بررسی میزان ملیگرایی مصرفی، اعتماد به تبلیغات و تمایل به مصرف کالاهای داخلی در بین شهروندان 28 شهر کشور (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)میزان ملیگرایی مصرفی و ترجیح کالاهای داخلی بر کالاهای خارجی، از عوامل رشد و پویایی اقتصاد و بخش بازرگانی کشور محسوب میشود. در این شرایط، مصرفکننده بر اساس معیارهای هنجاری و عاطفی، کالاهای داخلی را در اولویت مصرف ...
 
- 
تکالیف خبرنگار در اسلام (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)بررسی مسائل حوزه خبر و خبررسانی، با توجه به عصر ارتباطات و لزوم پاسخگویی فقه به مسائل این حوزه، از اهمیت ویژهای برخوردار است. مقاله حاضر، برخی از تکالیف خبرنگار رسانهای همچون ممنوعیت گمراه کردن افکار عمومی، اشاعه ...
 
- 
عشق و ضد عشق در سریالهای ایرانی؛ تحلیل نشانهشناختی «روابط عاشقانه» و «روابط مبتنی بر فریب» در رسانه ملی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)رسانه، بهترین وسیله برای فرهنگسازی در جوامع مدرن است و برنامههای تلویزیونی، یکی از وسیعترین گسترههای مخاطب را در میان رسانههای جهان به خود اختصاص داده است. در این میان،سریالهای تلویزیونی، نقش ...
 
- 
نقش تلویزیون در فرایند جهانی محلی شدن (ارائه مدلی در نحوه انعکاس واقعیت از دریچه تلویزیون) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)دنیای امروز، تغییرات و تحولات عمیقی را شاهد است که همه آنها در حوزههای عملکردی هویت، مرز، مفهوم جغرافیا (مکان) و زمان قابل درکاند. هویتها چندپاره شده، مرزها را درنوردیده و مکان و زمان به هم فشرده شدهاند. در ...
 



