دوره 22, شماره 84
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی نقش رسانه در آموزش مهارتهای کارآفرینی به جوانان استان لرستان از دیدگاه کارآفرینان و کارکنان صداوسیمای مرکز لرستان
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2016-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رسانه در آموزش مهارتهای کارآفرینی جوانان به روش توصیفی، از نوع زمینهیابی و همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را همه کارمندان صداوسیمای مرکز لرستان و نیز کارآفرینان نمونه استان لرستان تشکیل ...
-
رسانههای اجتماعی: مفهومسازی و گونهشناسی (مطالعه دانشجویان دانشگاه تهران)
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2016-02-20)رسانههای اجتماعی، شبکهای از کاربران فعال در بستر وب اجتماعی هستند که از طریق تولید، به اشتراکگذاری، مصرف و بازیابی انواع محتوای دیجیتال، با یکدیگر تعامل چندگانه و چندلایه دارند. رشد روزافزون رسانههای اجتماعی و پیامدهای ...
-
بررسی خوانش زنان تهرانی از سریال کلاه پهلوی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2016-02-20)پژوهش حاضر، به بررسی نحوه تفسیر و رمزگشایی سریال «کلاه پهلوی» در بین زنان پرداخته است. برای این منظور، ابتدا پنج گروه از زنان شهر تهران، به روش غیراحتمالی و هدفمند، به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند و سپس، با استفاده از ...
-
نقش تلویزیون در توسعه ورزش قهرمانی مطالعهای در چارچوب نظریه زمینهای
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2016-02-20)هدف از این پژوهش، دستیابی به مدل نقش تلویزیون در توسعه ورزش قهرمانی بوده است. این مطالعه به روش کیفی و استراتژی نظریه زمینهای انجام شده است. گردآوری دادهها از طریق بررسی اسنادی و مصاحبه صورت گرفته و پس از انجام 14 مصاحبه ...



