نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرضوی, سید عباسfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:30:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:30:29Z
dc.date.available1399-07-09T11:30:29Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:30:29Z
dc.date.issued2016-02-20en_US
dc.date.issued1394-12-01fa_IR
dc.date.submitted2015-09-03en_US
dc.date.submitted1394-06-12fa_IR
dc.identifier.citationرضوی, سید عباس. (1394). بررسی و نقد کتاب «طراحی آموزش اثربخش». پژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانی, 15(37), 87-107.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1650
dc.identifier.urihttp://criticalstudy.ihcs.ac.ir/article_1841.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/403510
dc.description.abstractبا توجه به اهمیت طراحی آموزش و نقش آن در ایجاد محیط یادگیری مؤثر، امروزه سازمان‌های مختلف تجاری، صنعتی، خدماتی و بسیاری از مراکز آموزشی به طراحی آموزشی توجه خاصی مبذول داشته‌اند. به‌ رغم گسترش روزافزون طراحی آموزشی در مجامع علمی جهانی، منابع علمی و متون درسی معتبر به زبان فارسی که نیازهای متخصصان و دانشجویان را برآورده کنند انگشت‌شمارند. کتاب <em>طراحی آموزش اثربخش</em> منبع سودمندی است که در سال‌های اخیر در اختیار متخصصان، کارشناسان، و دانشجویان قرار گرفته است. در این مقاله کتاب مذکور نقد و بررسی شده است. در دیدی کلی، <em>طراحی آموزش اثربخش</em> به منزلة کتاب درسی دانشگاهی، افزون بر ویژگی‌های مثبت شکلی، از امتیازهای محتوایی نظیر جامعیت، غنای علمی و هم‌چنین اثربخشی آموزشی برخوردار است. مؤلفان در این کتاب الگوی طراحی آموزشی را ارائه کرده‌اند که برگرفته از مبانی علمی و هم‌چنین سوابق تجربی آنان است. وجود بخش‌های متنوع سبب شده است که این اثر افزون بر علمی بودن ویژگی آموزشی بودن را نیز داشته باشد. در کنار مزیت‌های یادشده، کتاب معدود کاستی‌هایی دارد که در این مقاله ذکر شده‌ است.fa_IR
dc.format.extent327
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و شورای بررسی متون و کتب علوم انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش‌نامه انتقادی متون و برنامه‌های علوم انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofCritical Studies in Text & Programs Of Human Scienceen_US
dc.subjectکلیدواژه‌ها: نقد کتابfa_IR
dc.subjectطراحی آموزش اثربخشfa_IR
dc.subjectطراحی آموزشیfa_IR
dc.subjectکتاب درسی دانشگاهیfa_IR
dc.titleبررسی و نقد کتاب «طراحی آموزش اثربخش»fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی- پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue37
dc.citation.spage87
dc.citation.epage107


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد