مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس موضوع "رسانه اجتماعی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گروههای گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه درگیرسازی در رسانه اجتماعی با تصویر و در نهایت انتخاب مقصد گردشگری است. بدین منظور مدل مفهومی که رابطهی بین درگیرسازی، تصویر ذهنی شناختی، تصویر ذهنی عاطفی و انتخاب مقصد را نشان میدهد، ارائه و ...



