مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر درگیری در اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس است. که با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با انتخاب تعداد 365 نفر از طرفداران تیم پرسپولیس که درصفحه اینستاگرامی این ...
-
ظرفیت ها و چالش های شبکه های اجتماعی مجازی برای جامعه مدنی ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)این مقاله به شناسایی ظرفیتها و چالشهای شبکههای اجتماعی مجازی در توسعه جامعه مدنی ایران و نگرش کنشگران مدنی شهر تهران در مورد آنها پرداخته است. این پژوهش از نوع آمیخته و روش آن مصاحبه عمیق و پیمایش بوده است. جامعه آماری ...
-
تحلیل محتوای اپلیکیشنهای موبایلی سلامتمحور ایرانی برای سالمندان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)پیر شدن جمعیت پدیدهای فراگیر است که تعداد زیادی از کشورها را درگیر خود کرده و تعداد دیگری نیز تا چندی دیگر با آن مواجه خواهند شد. فناوریهای نوین ارتباطی، ابزارهایی هستند که میتوانند برای بالا بردن کیفیت زندگی جمعیت رو ...
-
تاثیر روزنامه نگاری همراه بر افزایش قدرت افکار عمومی بررسی انعکاس خبری انفجار داتا دربار در پاکستان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)روزنامه نگاری همراه و تاثیر آن بر تولید و انتشار خبر موجب قدرت بیشتر افکار عمومی شده است. الگوی انتشار ((منتشر کن سپس فیلتر ))، ((پایین به بالا)) و ((یکی به همه ))، مهمترین تمایز این گونه جدید روزنامه نگاری است. کشور پاکستان ...
-
شناخت تاکتیکهای جنگ روانی شبکه ماهوارهای العربیه علیه جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اول سال 2016
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)شبکه ماهوارهای العربیه به ویژه در سالهای اخیر جنگ روانی شدیدی علیه ایران به راه انداخته و در راستای منافع دولتهای غربی برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی گام برمیدارد. در پژوهش حاضر به دنبال دستیابی به تاکتیکهای جنگ روانی ...
-
مدل تاثیرگذاری بر افکار عمومی در فضای مجازی به کمک قابلیت های بازیوارسازی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)با ورود رسانههای نوین و افزایش سطح سواد عمومی، افکار عمومی و اقناع آن اهمیت دوچندان یافته است.. اقناع که به گفته ساروخانی غایت هر ارتباط، اعم از انسانی یا رسانهای است، نقش کلیدی جهت تقویت جایگاه جهانی و دستیابی به اهداف ...
-
جایگاه شبکه های اجتماعی مجازی و پیام رسان موبایلی در شکل گیری خرد جمعی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)این پژوهش به بررسی نقش رسانه های مبتنی بر موبایل بر شکل گیری خرد جمعی پرداخت. در این پژوهش کیفی، با رویکرد تحلیل محتوا، جامعه آماری اساتید دانشگاه و صاحب نظران بودند که به روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. ابزار مصاحبه ...
-
بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گروههای گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه درگیرسازی در رسانه اجتماعی با تصویر و در نهایت انتخاب مقصد گردشگری است. بدین منظور مدل مفهومی که رابطهی بین درگیرسازی، تصویر ذهنی شناختی، تصویر ذهنی عاطفی و انتخاب مقصد را نشان میدهد، ارائه و ...



