مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس موضوع "تبلیغات دهان به دهان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر درگیری در رسانه اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-05-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر درگیری در اینستاگرام بر کیفیت رابطه و رفتار طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس است. که با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با انتخاب تعداد 365 نفر از طرفداران تیم پرسپولیس که درصفحه اینستاگرامی این ...



