مرور دوره 2, شماره 8 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی ارتباطِ نگاه محور در فیسبوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکانی)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)تحقیق حاضر بهمنظور تحلیل ارتباطگران فیسبوک همچون سوژههای لکانی انجامگرفته است. برخلاف نظریههای رایج ارتباطی که ارتباط را فرایند ساده انتقال پیام و آگاهانه میدانند، در روانکاوی لکان این دو ویژگی به چالش کشیده میشود. ...
-
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر پرخاشگری و نگرش به خشونت در کاربران نوجوان بازیهای رایانهای خشن
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)کودکان و نوجوانان به واسطه رشد شناختی ناقصتر و تجارب کمتر، بیش از بزرگسالان از خشونت رسانهای تأثیر میپذیرند. آموزش سواد رسانهای بهعنوان یکی از شیوههای مصونسازی افراد در برابر تأثیرات رسانهها، میتواند تفکر انتقادی ...
-
راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانهای مخاطبان با استفاده از ظرفیتهای پهنباند
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)جایگاه تلویزیون که تا پیش از این بیشترین سهم را در سبد مصرف رسانهای مخاطبان داشت، حالا با تحولات سریع حوزه رسانههای نوین به جد در معرض تهدید است. هدف اصلی مقاله حاضر شناسایی راهکارهایی برای استفاده از ظرفیتهای پهنباند ...
-
نگرش گردشگران به نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)امروزه فرآیند برنامهریزی سفر توسط گردشگران یک مقصد تا حدودی پیرامون رسانههای اجتماعی شکل میپذیرد. تحقیق حاضر باهدف بررسی نقش رسانههای اجتماعی در فرآیند برنامهریزی سفر توسط گردشگرانمقصد رامسر صورت پذیرفت. جامعه آماری ...
-
کارکرد تربیتی رسانه؛ گفتمان نوین ارتباطی مبتنی بر اندیشه اسلامی در ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-02-19)ارتباطات تربیت محور مفهومی نوینی است که از مفاهیم دو گانه ارتباطات انسانی و تربیت دینی الهام گرفته است. با نگرش در مفهوم ارتباطات انسانی از نوع اسلامی می توان به این موضوع اذعان نمود که غالبا در برقراری ارتباطات اعم از ...



