• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی
    • دوره 10, شماره 40
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی
    • دوره 10, شماره 40
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    رابطه رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های ارتباطی- امنیتی بازاریابی

    (ندگان)پدیدآور
    حیدری, مجیددلاور, علیعبداله سجادی جاغرق, سیداکبر فرهنگی, علیمحمدخانی, کامران
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    391.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مقدمه: رسانههای اجتماعی به عنوان فناوریهای نوین و ابزاری تسهیلگر در جهت ارتباط میان مؤسسات و مشتریان بوده که میتواند در امور مرتبط با بازاریابی، خدمات مشتری و اطلاع‌رسانی به‌هنگام، بهبود و تضمین سطح امنیتی اطلاعات و ایجاد و حفظ اعتماد میان بانک و احساس امنیت مشتریان بهکارگیری شود. بر این اساس، هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بهکارگیری رسانههای اجتماعی در راهبردهای ارتباطی و امنیتی بازاریابی در شعب بانک تجارت تهران است. روش: روش پژوهش کمی- پیمایش، نوع تحقیق، توصیفی- تحلیلی و همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمام اساتید، خبرگان، صاحب‌نظران حوزه بانکداری و مدیران ارشد و میانی شعب بانک تجارت است. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان 210 نفر و روش گردآوری داده‌های پژوهش، پرسشنامه‌ای محقق‌ساخته است. روایی تحقیق محتوای (صوری) و پایایی پرسشنامه با توجه به ضریب آلفای کرونباخ بالای 70/0 به‌دست آمده است. یافته‌ها: ضریب همبستگی اسپیرمن متغیرهای پژوهش نشان می‌دهد که متغیر رسانه‌های اجتماعی و مؤلفه‌های آن، یعنی زیرساخت‌ها، ملاحظات امنیتی، پذیرش مشتریان و فرهنگ اجتماعی به ترتیب، به میزان (53/0)، (68/0)، (85/0)، (16/0) و (45/0) رابطه معنادار و مثبتی با راهبردهای ارتباطی - امنیتی بازاریابی دارد. نتیجه‌گیری: به‌طور کلی، در این پژوهش می‌توان چنین نتیجه گرفت که در دنیای امروز، رسانههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکلدهی به جنبههای تجارت و بازاریابی با راهبردهای ارتباطی- امنیتی خاص خود تبدیل شده‌اند؛ البته این حضور رسانههای اجتماعی همراه با چالشها و مسائلی در حوزه بازاریابی، به‌ویژه مسائل و ملاحظات امنیتی استوار است.
    کلید واژگان
    رسانه‌های اجتماعی
    راهبردهای ارتباطی
    راهبردهای امنیتی
    بانک تجارت
    تهران

    شماره نشریه
    40
    تاریخ نشر
    2017-12-22
    1396-10-01
    ناشر
    پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی
    سازمان پدید آورنده
    - دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
    - عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علامه طباطبایی( نویسنده مسئول): delavarali@yahoo.com
    - عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
    - عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران.
    - عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.

    شاپا
    2228-7078
    URI
    http://osra.jrl.police.ir/article_18720.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398841

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب