نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحیدری, مجیدfa_IR
dc.contributor.authorدلاور, علیfa_IR
dc.contributor.authorعبداله سجادی جاغرق, سیدfa_IR
dc.contributor.authorاکبر فرهنگی, علیfa_IR
dc.contributor.authorمحمدخانی, کامرانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:16:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:16:49Z
dc.date.available1399-07-09T11:16:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:16:49Z
dc.date.issued2017-12-22en_US
dc.date.issued1396-10-01fa_IR
dc.date.submitted2017-09-28en_US
dc.date.submitted1396-07-06fa_IR
dc.identifier.citationحیدری, مجید, دلاور, علی, عبداله سجادی جاغرق, سید, اکبر فرهنگی, علی, محمدخانی, کامران. (1396). رابطه رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های ارتباطی- امنیتی بازاریابی. پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی, 10(40), 137-164.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7078
dc.identifier.urihttp://osra.jrl.police.ir/article_18720.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398841
dc.description.abstractمقدمه: رسانههای اجتماعی به عنوان فناوریهای نوین و ابزاری تسهیلگر در جهت ارتباط میان مؤسسات و مشتریان بوده که میتواند در امور مرتبط با بازاریابی، خدمات مشتری و اطلاع‌رسانی به‌هنگام، بهبود و تضمین سطح امنیتی اطلاعات و ایجاد و حفظ اعتماد میان بانک و احساس امنیت مشتریان بهکارگیری شود. بر این اساس، هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بهکارگیری رسانههای اجتماعی در راهبردهای ارتباطی و امنیتی بازاریابی در شعب بانک تجارت تهران است. روش: روش پژوهش کمی- پیمایش، نوع تحقیق، توصیفی- تحلیلی و همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل تمام اساتید، خبرگان، صاحب‌نظران حوزه بانکداری و مدیران ارشد و میانی شعب بانک تجارت است. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان 210 نفر و روش گردآوری داده‌های پژوهش، پرسشنامه‌ای محقق‌ساخته است. روایی تحقیق محتوای (صوری) و پایایی پرسشنامه با توجه به ضریب آلفای کرونباخ بالای 70/0 به‌دست آمده است. یافته‌ها: ضریب همبستگی اسپیرمن متغیرهای پژوهش نشان می‌دهد که متغیر رسانه‌های اجتماعی و مؤلفه‌های آن، یعنی زیرساخت‌ها، ملاحظات امنیتی، پذیرش مشتریان و فرهنگ اجتماعی به ترتیب، به میزان (53/0)، (68/0)، (85/0)، (16/0) و (45/0) رابطه معنادار و مثبتی با راهبردهای ارتباطی - امنیتی بازاریابی دارد. نتیجه‌گیری: به‌طور کلی، در این پژوهش می‌توان چنین نتیجه گرفت که در دنیای امروز، رسانههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکلدهی به جنبههای تجارت و بازاریابی با راهبردهای ارتباطی- امنیتی خاص خود تبدیل شده‌اند؛ البته این حضور رسانههای اجتماعی همراه با چالشها و مسائلی در حوزه بازاریابی، به‌ویژه مسائل و ملاحظات امنیتی استوار است.fa_IR
dc.format.extent391
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهشنامه نظم و امنیت انتظامیfa_IR
dc.relation.ispartofOrder & Security Research Journalen_US
dc.subjectرسانه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectراهبردهای ارتباطیfa_IR
dc.subjectراهبردهای امنیتیfa_IR
dc.subjectبانک تجارتfa_IR
dc.subjectتهرانfa_IR
dc.titleرابطه رسانه‌های اجتماعی و استراتژی‌های ارتباطی- امنیتی بازاریابیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.department- دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.fa_IR
dc.contributor.department- عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علامه طباطبایی( نویسنده مسئول): delavarali@yahoo.comfa_IR
dc.contributor.department- عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.fa_IR
dc.contributor.department- عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران.fa_IR
dc.contributor.department- عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.fa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue40
dc.citation.spage137
dc.citation.epage164


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد