الگویی برای سنجش میزان رضایت مراجعان کلانتری(جامعة آماری: کلانتریهای تهران بزرگ)
(ندگان)پدیدآور
سیف زاده درآبادی, حسینبابایی, ادریسنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
سازمانهای مختلف، اعم از خدماتی، تولیدی و دولتی یا خصوصی، به منظور دادن خدمات باکیفیت و مورد نیاز مشتری باید به دنبال جلب رضایت مشتریان خود باشند؛ برای نیل به این هدف، ابتدا باید وضعیت جاری سازمان تعیین و میزان رضایت مشتریان از سازمان مشخص شود. با توجه به نکات فوق، اهمیت سنجش میزان رضایت سازمانی پلیسی مانند کلانتری، که در موضوع امنیت شهروندان خدمت میدهد، دوچندان است. در این تحقیق، سعی شده است که با استفاده از توزیع پرسشنامه در کلانتریهای منتخب شهر تهران و تحلیل توصیفی نتایج آن الگویی، به منظور سنجش رضایت مراجعان کلانتریها، معرفی شود. در تحلیل نتایج بهدستآمده از پرسشنامه عوامل مؤثر در افزایش رضایت به پنج دسته تقسیم و اهمیت هر دسته و نیز شاخصهای موجود در هر دسته نیز معرفی شده است.
کلید واژگان
پلیسکلانتری
رضایت مشتری
سنجش رضایت مشتری
شماره نشریه
42تاریخ نشر
2012-09-221391-07-01




