• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1391, شماره 42
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس
    • دوره 1391, شماره 42
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    الگویی برای سنجش میزان رضایت مراجعان کلانتری(جامعة آماری: کلانتری‌های تهران بزرگ)

    (ندگان)پدیدآور
    سیف زاده درآبادی, حسینبابایی, ادریس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.842 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    سازمان‌های مختلف، اعم از خدماتی، تولیدی و دولتی یا خصوصی، به منظور دادن خدمات باکیفیت و مورد نیاز مشتری باید به دنبال جلب رضایت مشتریان خود باشند؛ برای نیل به این هدف، ابتدا باید وضعیت جاری سازمان تعیین و میزان رضایت مشتریان از سازمان مشخص شود. با توجه به نکات فوق، اهمیت سنجش میزان رضایت سازمانی پلیسی مانند کلانتری، که در موضوع امنیت شهروندان خدمت می‌دهد، دوچندان است. در این تحقیق، سعی شده است که با استفاده از توزیع پرسش‌نامه در کلانتری‌های منتخب شهر تهران و تحلیل توصیفی نتایج آن الگویی، به منظور سنجش رضایت مراجعان کلانتری‌ها، معرفی شود. در تحلیل نتایج به‌دست‌آمده از پرسش‌نامه عوامل مؤثر در افزایش رضایت به پنج دسته تقسیم و اهمیت هر دسته و نیز شاخص‌های موجود در هر دسته نیز معرفی شده است.
    کلید واژگان
    پلیس
    کلانتری
    رضایت مشتری
    سنجش رضایت مشتری

    شماره نشریه
    42
    تاریخ نشر
    2012-09-22
    1391-07-01
    ناشر
    مرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا

    شاپا
    2008-2096
    URI
    http://pod.jrl.police.ir/article_9255.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398087

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب