نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorال دوکس, ریچاردfa_IR
dc.contributor.authorپورتیلوس, ادواردfa_IR
dc.contributor.authorمایز, مولیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:14:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:14:37Z
dc.date.available1399-07-09T11:14:37Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:14:37Z
dc.date.issued2012-12-21en_US
dc.date.issued1391-10-01fa_IR
dc.identifier.citationال دوکس, ریچارد, پورتیلوس, ادوارد, مایز, مولی. (1391). الگوهای رضایتمندی از خدمات پلیس. فصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیس, 1391(43), 137-173.fa_IR
dc.identifier.issn2008-2096
dc.identifier.urihttp://pod.jrl.police.ir/article_9249.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/398081
dc.description.abstractدر این مقاله فرایند رضایتمندی شهروندان از پلیس سنجیده می‌شود، تا پلیس بتواند بر جنبه‌های مهم خدمت تأکید کند و رضایت را در سطح بالا نگاه دارد. شهروندان کلورادو اسپرینگز (نمونة 3591) در یکی از تحقیقات چهارساله برای آزمون دو الگوی معادلة ساختاری شرکت کردند؛ در یک الگو از اطلاعات سال‌‎های 2002 تا 2005 و متغیرهای پنهان قربانی شدن، ایمنی محله، تعداد کافی مأموران و پاسخ‌گویی پلیس برای پیش‌بینی خدمات پلیس و الگوی دوم فقط از داده‌های سال 2005 به بعد و دوازده متغیر پنهان استفاده شد. الگوی پنج‌متغیره به‌خوبی با داده‌ها مطابق است (شاخص تناسب مقایسه 95 صدم). این شاخص از سال 2002 تا 2005 تغییر نکرده است. الگوی دوازده‌متغیرهْ فرایند رضایتمندی را به طور کامل‌تری توضیح داد، اما تناسب کمتری داشت (شاخص تناسب مقایسه 95 صدم)؛ اما ویژگی‌های جمعیت‌شناسی پاسخ‌دهندگان در هر دو الگو یکسان بود. پلیس باید الگوی خدمتی فرایندمحوری را اجرا می‌کرد که بر حس ایمنی شهروندان در محله و پاسخ‌گویی پلیس تأکید کند و، در عین حال، پیش‌بینی‌کنندة مهم ارزشیابی مثبت خدمات باشد. در این مقاله عواملی بررسی می‌شود که نگرش به پلیس (به‌ویژه عوامل تأثیرگذار در سطح رضایتمندی از پلیس) را شکل می‌دهد؛ به‌ویژه در سازمان‌هایی که به صورت کامل پلیس جامعه‌محور را اجرا کرده‌اند.fa_IR
dc.format.extent1875
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمرکز تحقیقات کاربردی معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی توسعه سازمانی پلیسfa_IR
dc.relation.ispartofPolice Organizational Developmenten_US
dc.subjectپلیسfa_IR
dc.subjectنظر عمومیfa_IR
dc.subjectنگرش‌ها به پلیسfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectسطوح خدمتfa_IR
dc.subjectایالات متحدة آمریکاfa_IR
dc.titleالگوهای رضایتمندی از خدمات پلیسfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1391
dc.citation.issue43
dc.citation.spage137
dc.citation.epage173


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد