• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1397, شماره 44
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1397, شماره 44
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    اثربخشی دوره های آموزش تخصصی – تکمیلی ترفیعتی کارکنان دانشگاه علوم انتظامی امین

    (ندگان)پدیدآور
    اله سالار, روحاسدی, مجتبی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    850.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    از آنجایی که هدف نهایی آموزش کارکنان، کارایی و اثربخشی بیشتر است، لذا بررسی و آگاهی از نتایج و بازده آموزشی کارکنان لازمه فرایند آموزش است و در واقع با این جزء است که حلقه آموزش تکمیل می گردد. پژوهش حاضر به منظور اثربخشی دوره های آموزش تخصصی – تکمیلی ترفیعتی کارکنان دانشگاه علوم انتظامی امین با استفاده از الگوی کرک پاتریک است. روش پژوهش توصیفی – پیمایشی و ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته با توجه به الگوی کرک پاتریک می‌باشد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان ترفیع بگیر جمیع دانشگاه علوم انتظامی امین در سال 1395 و نیمه اول سال 1396 که در دوره های تخصصی – تکمیلی ترفیعتی شرکت نموده‌اند , که تعداد آن‌ها 103 نفر است و به صورت تمام شمار انتخاب شده‌اند . ولی 80 نفر آنان به پرسشنامه‌ها پاسخ داده‌اند. اعتبار این تحقیق از مذاکره و استماع نظر صاحب نظران و مطلعین امر آموزش، اقدام شده است .پایایی و اعتبار پرسش نامه های این تحقیق با محاسبه آلفاکرونباخ، مورد سنجش قرار گرفته است. مقدار ضریب آلفای کرونباخ کل 907/0 به دست آمد ه است. در این تحقیق از روشهای آمار توصیفی وز روش‌های آمار استنباطی شامل آزمون t تک نمونه ای، آزمون فریدمن بهره برداری شده است یافته‎ها نشان می دهدواکنش کارکنان نسبت به تأثیر دوره های مذکور مثبت می‌باشد.2-میزان یادگیری کارکنان در دوره بیش از حد متوسط است.3-فرماندهان کارکنان مذکور معتقدند که اجرای دوره در رفتار و عملکرد شغلی کارکنان تأثیر مثبتی داشته است.4-کارکنان معتقدند دوره مذکور نتایج اثربخشی برای آنان و سازمان نداشته و محسوس نیست از نظر اعضای جامعه آماری، دوره آموزشی تخصصی-تکمیلی بر رفتار کارکنان بیشترین و بر یادگیری آنان کمترین تأثیر را داشته است.
    کلید واژگان
    اثربخشی آموزشی- دوره آموزشی- دوره تخصصی – تکمیلی

    شماره نشریه
    44
    تاریخ نشر
    2018-12-22
    1397-10-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_19173.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396591

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب