دوره 1395, شماره 35
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
شناخت و تحلیل عوامل اثرگذار در ارتقای کیفیت تدریس مدرسان (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2016-09-22)این پژوهش با هدف شناخت و تحلیل عوامل اثرگذار در ارتقای کیفیت تدریس مدرسان مرکز آموزش یکی از سازمانهای نظامی انجام شده است. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کاربردی است که به روش توصیفی-همبستگی صورت گرفته است. ابزارگردآوری ...
 
- 
مطالعه تطبیقی آموزش پلیس زن در ایران، دانمارک و بلژیک (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2016-09-22)چکیده سازمان پلیس برای اجرای مأموریت های محوله نیازمند بهره گیری از تخصص پلیس زن می باشد تا برای امور مرتبط با زنان، کودکان و نوجوانان بکارگیری شوند. بنابراین برای افزایش بهره وری استفاده از توان پلیس زن در امورات پلیسی ...
 
- 
تعیین روابط علی-معلولی مؤلفه های اشتراک دانش مبتنی بر نقشه شناختی در نیروی انتظامی استان گیلان (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2016-09-22)افزایش روند جهانی شدن، تحولات فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی اعم از گسترش جوامع شبکه ای، رسانه های جدید و نوآوری های آموزشی، ضرورت بازبینی شیوه های مدیریت اطلاعات و دانش بیش از پیش احساس می شود. . مدیریت دانش، دامنه ای وسیع ...
 
- 
مدیریت بر یکپارچه سازی تئوری و عمل در تربیت و آموزش پلیس (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2016-09-22)هدف آموزش ارائه یک تجربه یادگیری است که تئوری و عمل را بصورت همزمان ادغام تا دانشجوی نظامی را در انجام موثرتر وظایف به عنوان یک پلیس کاراتربیت سازد.ضرورت و هدف مهم این تحقیق بررسیالگوهایکاربردی تربیت و آموزش می باشد تا با ...
 
- 
تدوین و اولویت بندی استراتژی با QSPM فازی - مورد مطالعه یک مرکز آموزش علمی کاربردی (معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2016-09-22)در جهان متغییر کنونی، برنامهریزی و مدیریت راهبردی، راهی برای کمک به سازمانها برای روبهرو شدن با تغییرات سریع، و شناسایی نقاط قوت و ضعف و تسلط بر ضعفها و تهدیدهایی که موجودیت سازمان را به خطر میاندازد. آینده قابل پیش ...
 



