نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکشتی ارای, نرگسfa_IR
dc.contributor.authorطاهری, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorرنجبر, مریم الساداتfa_IR
dc.contributor.authorگلستانی, سید هاشمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:43:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:43:41Z
dc.date.available1399-07-09T10:43:41Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:43:41Z
dc.date.issued2020-05-21en_US
dc.date.issued1399-03-01fa_IR
dc.date.submitted2019-05-30en_US
dc.date.submitted1398-03-09fa_IR
dc.identifier.citationکشتی ارای, نرگس, طاهری, فاطمه, رنجبر, مریم السادات, گلستانی, سید هاشم. (1399). واکاوی عناصر یادگیری برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی, 15(62), 0-0.fa_IR
dc.identifier.issn1735.7659
dc.identifier.urihttp://edu.bojnourdiau.ac.ir/article_672402.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/387509
dc.description.abstractاین تحقیق به‌منظور تعیین الگوی طراحی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ ، صورت گرفته است و واکاوی ابیات به روش کیفی هرمنوتیک انجام‌یافته از کلیه منابع چاپی و الکترونیکی در دسترس ، برای جمع‌آوری اطلاعات ، استفاده‌شده است . تجزیه‌وتحلیل داده‌ها ، با به‌کارگیری نظام مقوله‌بندی قیاسی انجام‌شده و نتایج درزمینه اهداف ، منابع ، و راهبردهای یاددهی –یادگیری در قالب مقوله‌های محوری ، تقسیم‌بندی گردیده است . الگوی برنامه درسی شهودی ، برای تمام برنامه ریزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت کشور این امکان را فراهم می‌کند که با یک زاویه دید جدید ، اقدام به بازنگری جدی در عناصر برنامه‌های درسی کشور در تمام دوره‌ها و از همه مهمتر دوره‌های تربیت‌معلم و نیز دوره‌های ارشد ، دکترا و پسادکترا داشته باشند و از منابع غنی ادبی ،هنری و عرفانی بعنوان منابع درسی و راهگشا در امر تعلیم و تربیت استفاده کنند . تعلیم و تربیت ، با این فهم و ادراک به سمت کشف معانی فراعقلی در سایه دانش درونی بی‌مرز و انتها به‌عنوان سرچشمه خطاناپذیر حقیقت خواهد رسید . این پژوهش تلاشی است در جهت ایجاد روزنه‌ای به جهان شگفت‌انگیز تعلیم و تربیت شهودی .fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتیfa_IR
dc.subjectبرنامه درسی شهودیfa_IR
dc.subjectزیباشناسیfa_IR
dc.subjectرموز و اصطلاحات عرفانیfa_IR
dc.subjectدیوان حافظfa_IR
dc.titleواکاوی عناصر یادگیری برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی،دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.fa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue62
dc.citation.spage0
dc.citation.epage0


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد