مرور دوره 15, شماره 62 بر اساس عنوان

  • اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دختر 

    برزآبادی فراهانی, نرگس؛ امامی پور, سوزان؛ سپاه منصور, مژگان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    هدف پژوهش تعیین تأثیر آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی (SEL) بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دختر است . جامعه آماری دانش آموزان دختر پایه هشتم یکی از دبیرستان های منطقه 14 تهران در سال تحصیلی98 – 1397 ...

  • اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو 

    رکنی لموکی, جواد؛ پاشا, رضا؛ حافظی, فریبا؛ شمس, جمال (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    این پژوهش با هدف تعیین اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو انجام شد. مطالعه حاضر نیمه‌تجربی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه پژوهش زوجین دانشجوی ...

  • تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی 

    موسی‌زاده, فاطمه؛ هاشمیان‌نژاد, فریده (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    هدف این مطالعه تعیین تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی بود. این پژوهش نیمه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه‌های آزمایش و کنترل بود. جامعه پژوهش مادران ...

  • شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) 

    خوشدل مفیدی, مراد؛ باقرزاده, محمد رضا؛ مهرارا, اسداله (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    امروزه توسعه مدیریت استعداد یکی از مهمترین عوامل کسبو کار و از مؤلفههای کلیدی حفظ مزیت رقابتی پایدار در سازمانها به شمار میرود. از اینرو در این پژوهش پیش‌رو، هدف از این تحقیق ارائه مدلی جامع مدیریت استعداد برای سازمان گمرک ...

  • مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران 

    ارونتن, محمود؛ دیناروند, حسن؛ رحمانی, جهانبخش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    آموزش و پرورش در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می رود . چرا که در پرتو نظام آموزشی و تربیتی است که انسان‌ها متحول می‌شوند. آموزش انسان‌ها، مهم ترین مسئله است و کسانی که در نظام ...

  • واکاوی عناصر یادگیری برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ 

    کشتی ارای, نرگس؛ طاهری, فاطمه؛ رنجبر, مریم السادات؛ گلستانی, سید هاشم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد, 2020-05-21)
    این تحقیق به‌منظور تعیین الگوی طراحی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ ، صورت گرفته است و واکاوی ابیات به روش کیفی هرمنوتیک انجام‌یافته از کلیه منابع چاپی و الکترونیکی در دسترس ، برای جمع‌آوری اطلاعات ...