مرور دوره 13, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفه های آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر، اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مطالعات اجتماعی با محوریت مولفههای آموزش شهروندی و آموزش صلح یونسکو بوده است. روش تحقیق توصیفی ازنوع پیمایشی بود. جهت اعتبار سنجی، جامعه آماری در این بخش همه اساتید علوم تربیتی، ...
-
شناسایی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش استان خراسان رضوی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)این پژوهش باهدف شناسایی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش استان خراسان رضوی انجامشده است. پژوهش حاضر، ازنظر هدف توسعه ای و از نظر چگونگی گردآوری دادهها، آمیخته اکتشافی است. جامعه آماری پژوهش در مرحله کیفی شامل ...
-
الگوی مدیریت سازمانهای آموزشی مردمنهاد (حوزه مدرسه سازی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)تحقیق حاضر با هدف ارائه الگو برای مدیریت سازمانهای آموزشی مردمنهاد فعال در حوزه مدرسه سازی انجام شد. دادههای موردنیاز مبتنی بر رویکرد پژوهشهای ترکیبی از نوع اکتشافی (مدل تدوین ابزار)، در دو بخش کیفی(براساس داده بنیاد) ...
-
عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و نقش آنها در توسعه مدیریت منابع انسانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)هدف اصلی پژوهش، بررسی عوامل و مولفههای موثر بر ارزیابی عملکرد و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان و همچنین نقش این دو متغیر در توسعه مدیریت منابع انسانی بود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده، ...
-
تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)این پژوهش با هدف تعیین تاثیر آموزش سرزندگی تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت انجام شد. مطالعه حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا نیمهتجربی با طرح پیشآزمون، پسآزمون و پیگیری دو ماهه با گروه کنترل بود. ...
-
طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانشآموزان ابتدایی شهر تهران بر اساس رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر طراحی الگو برای پرورش هویت چندفرهنگی دانشآموزان ابتدایی شهر تهران بود. این پژوهش کیفی است و با استفاده از رویکرد مبتنی بر نظریهپردازی داده بنیاد انجام شد. جامعه آماری، نخبگان و خبرگان دانشگاهی، مدیران، ...



