مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس موضوع "تنظیم هیجان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی*
(انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2019-12-22)هدف از پژوهش حاضر، تعیین اثربخشیآموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی بود. روش این مطالعه، نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون ...



