نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T10:25:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:25:34Z
dc.date.available1399-07-09T10:25:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:25:34Z
dc.date.issued2014-04-21en_US
dc.date.issued1393-02-01fa_IR
dc.date.submitted2013-10-08en_US
dc.date.submitted1392-07-16fa_IR
dc.identifier.citation(1393). طراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد). مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 3(5), 127-155.fa_IR
dc.identifier.urihttp://eps.journals.umz.ac.ir/article_1069.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/381396
dc.format.extent443
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه ریزی آموزشیfa_IR
dc.subjectارزیابیfa_IR
dc.subjectاعتبارسنجیfa_IR
dc.subjectکیفیتfa_IR
dc.subjectدانش‌آموزانfa_IR
dc.subjectملاکfa_IR
dc.subjectشاخصfa_IR
dc.titleطراحی و اعتبارسنجی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی کیفیت دانش‌آموزان مدارس متوسطه (مطالعه‌ی موردی: مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue5
dc.citation.spage127
dc.citation.epage155


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد