مرور دوره 3, شماره 5 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی نرخ بازده آموزش درایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان
(دانشگاه مازندران, 2014-04-21)پژوهش حاضر با هدف ارزیابی نرخ بازده فردی آموزش در ایران برحسب جنسیت دانشآموختگان شاغل و نوع آموزش آنان صورت گرفته است. الگوی برآوردی تابع دریافتی مینسر است که با ساختار اجتماعی و اقتصادی خانوار ایرانی مطابقت داده شده است. ...
-
بازاریابی در آموزش عالی: شناسایی معیارها و منابع اطلاعاتی در انتخاب دانشگاه
(دانشگاه مازندران, 2014-04-21)
-
تبیین شاخصها و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر
(دانشگاه مازندران, 2014-04-21)
-
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن
(دانشگاه مازندران, 2014-04-21)



