نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorایزدی, صمدfa_IR
dc.contributor.authorجوزچال, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:25:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:25:26Z
dc.date.available1399-07-09T10:25:26Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:25:26Z
dc.date.issued2014-08-23en_US
dc.date.issued1393-06-01fa_IR
dc.date.submitted2012-08-26en_US
dc.date.submitted1391-06-05fa_IR
dc.identifier.citationایزدی, صمد, جوزچال, مهدی. (1393). طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت‌های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا). مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 2(3), 171-198.fa_IR
dc.identifier.urihttp://eps.journals.umz.ac.ir/article_756.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/381354
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر بررسی طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از دیدگاه مدیران و معلمان بعنوان دو گروه اصلی مرتبط در فرایند اجرای این طرح می‌باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این مطالعه، «روش تحقیق توصیفی است. جامعه آماری مدیران و معلمان مجتمع‌های آموزشی در استان گلستان می‌باشند. نمونه تحقیق با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای و چند مرحله‌ای به تعداد 85 نفر مدیر و354 نفر از معلمین، انتخاب شدند. ابزار پژوهش حاضر، پرسشنامه محقق ساخته است.. نتایج پژوهش نشان داد که بیشتر افراد نمونه آماری، اهداف وچهارچوب نظری طرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی وپرورشی را مناسب ارزیابی کرده‌اند ولی تأسیس مجتمع‌های آموزشی وپرورشی را مستلزم تأمین شرایط ویژه‌ای دانسته‌اند که از این شرایط غفلت شده است. همچنین نتایج آزمون تی مستقل نشان داد که بین دیدگاه مدیران و معلمان در خصوص مؤلفه‌های امکانات مدارس، میزان دانش و نیاز سنجی انجام شده در جهت اجرای طرح مجتمع‌های آموزشی و پرورش تفاوت معنا داری وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent534
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه ریزی آموزشیfa_IR
dc.subjectمجتمع‌های آموزشی و پرورشیfa_IR
dc.subjectمدارس خوشه‌ایfa_IR
dc.subjectمدیران و معلمانfa_IR
dc.titleطرح تأسیس مجتمع‌های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت‌های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی آموزشیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue3
dc.citation.spage171
dc.citation.epage198


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد