نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحیدری, الهامfa_IR
dc.contributor.authorمرزوقی, رحمت الهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:25:24Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:25:24Z
dc.date.available1399-07-09T10:25:24Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:25:24Z
dc.date.issued2020-01-21en_US
dc.date.issued1398-11-01fa_IR
dc.date.submitted2017-12-02en_US
dc.date.submitted1396-09-11fa_IR
dc.identifier.citationحیدری, الهام, مرزوقی, رحمت اله. (1398). بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری. مطالعات برنامه ریزی آموزشی, 8(16), 96-111. doi: 10.22080/eps.2020.2834fa_IR
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22080/eps.2020.2834
dc.identifier.urihttp://eps.journals.umz.ac.ir/article_2834.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/381343
dc.description.abstractهدف پژوهش بررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتری بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونه تحقیق شامل 201 نفر از دانشجویان دکتری دانشگاه شیراز بودند، که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل مقیاس های کیفیت نظارت استاد راهنما (هرمن و همکاران، 2014)، پرسه زنی سایبری (درون، 2011) و تعلل ورزی تحصیلی (مک کلوزی، 2011) بودند که پس از محاسبه روایی و پایایی بین نمونه­ توزیع و داده‌ها با استفاده از مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که کیفیت نظارت استاد راهنما تاثیر منفی و معناداری بر رفتار پرسه زنی سایبری دانشجویان دارد، رفتار پرسه زنی سایبری تاثیر مثبت و معناداری بر افزایش تعلل ورزی دانشجویان در اتمام رساله دکتری دارد، و کیفیت نظارت استاد راهنما تاثیر منفی، اما غیرمعنادار بر تعلل ورزی دانشجویان در اتمام رساله دارد.fa_IR
dc.format.extent956
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه ریزی آموزشیfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22080/eps.2020.2834
dc.subjectکیفیت نظارت استاد راهنماfa_IR
dc.subjectپرسه زنی سایبریfa_IR
dc.subjectتعلل ورزی تحصیلیfa_IR
dc.subjectدانشجویان دکتریfa_IR
dc.titleبررسی سهم واسطه گری پرسه زنی سایبری در روابط بین کیفیت نظارت و راهنمایی استاد راهنما و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دکتریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department. استاد رشته مدیریت آموزشی، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.department. دانشگاه شیراز. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue16
dc.citation.spage96
dc.citation.epage111


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد