مرور دوره 5, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف تبیین یادگیری خودراهبر براساس میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی موسسۀ آموزش عالی مهرالبرز انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل همۀ دانشجویان، ...
-
بررسی تطبیقی آموزش الکترونیکی رشته روانشناسی در دانشگاههای باز جهان
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-08-23)در سالهای اخیر با توجه به رشد روزافزون و وسعت تغییر روشهای آموزشی، سازگار کردن بستر یادگیری با تمامی جنبههای نیاز یادگیرنده، در کانون توجه متخصصان آموزش قرار گرفته است، چرا که محیط مجازی به سبب ساختار خود میتواند تعاملات ...
-
بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-08-23)این پژوهش با هدف بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده، مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه انجام شده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی (الگویابی علّی) است. جامعه آماری ...
-
واکاوی کیفیت سنجش کلاسی معلمان؛ مطالعهای به روش پژوهش آمیخته
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-08-23)کیفیت نظام سنجش آموختهها به عنوان یکی از مهمترین فرایندهای تحولآفرین در نظام آموزشی، نحوه و میزان یادگیری و توسعه مهارتهای ...
-
ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-08-23)هدف این مقاله شناسایی ویژگیهای فرهنگی یادگیرنده ایرانی در نظام آموزش الکترونیکی است. بر همین اساس، با استفاده از روش تحلیل موضوعی، تکنیک مصاحبه نیمساختاریافته و روش نمونهگیری هدفمند - گلوله برفی، نظرهای بیست نفر از ...



