مرور دوره 8, شماره 32 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
بررسی گردشگری شهری بافت میانی منطقه 14 اصفهان با استفاده از مدل SWOT-QSPM
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)امروزه گردشگری به عنوان پویاترین فعالیتهای اقتصادی عصر حاضر، از لحاظ تحرک و ایجاد زمینههای اشتغال و توسعه همه جانبه در جهان به خودنمایی پرداخته است و با ایجاد فرصتی راهبردی سبب تنوع اقتصاد جوامع محلی، ایجاد فرصتهای شغلی ...
-
تحلیل پتانسیلهای طبیعتگردی شهرستان لنجان و عوامل موثر بر توسعه آن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)گردشگری به عنوان یکی از پویاترین فعالیتهای اقتصادی عصرحاضر، نقش مهمی در توسعه پایدارمحلی ایفا می-کند. امروزه نهادهای متولی صنعت گردشگری در سراسر دنیا به امورگردشگری در طبیعت و در ورای آن لزوم حفاظت محیطزیست بیش از هر ...
-
ارزﻳـﺎﺑﻲ ﺗﻮانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل SWOT
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)هدف از انجام پژوهش شناسایی نقاط قوت و ضعف بوم گردی ، بررسی وضعیت اقامتگاههای بوم گردی و تعیین مناطق بومی گردی در شهرستان ملایر می باشد. پژوهش کاربردی و از نظر ماهیت و روش کار، پژوهش توصیفی – تحلیلی خواهد بود. استفاده از ...
-
امکانسنجی توسعه منطقه ای: مطالعه موردی پهنه استانهای مرزی ایران و ترکیه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)یکی از مهمترین موضوعاتی که در عصر جهانی شدن دارای اولویت است، نحوه تعامل منطقه ای کشورهای در سطح بین الملل محسوب می شود به طوری که در بسیاری از کشورهای جهان تلاش می نمایند تا از طریق ایجاد بسترهای مناسب همکاری با دیگر ...
-
تحلیل عوامل کلیدی تأثیرگذار بر توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان صومعه سرا)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)شهرستان صومعهسرا با توجه به دارا بودن پتانسیلها و جاذبههای فراوان از موقعیت خوب گردشگری برخوردار است. همچنین موقعیت جغرافیایی شهرستان صومعه سرا به گونه ای است که مسافران برای رسیدن به آستارا و ... لاجرم باید از صومعهسرا ...
-
تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)هدف پژوهش بررسی تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر زمانی مقطعی و از نظر روش، توصیفی _تحلیلی از ...
-
گردشگری روستایی راهبردی برای تحقق توسعه روستایی ؛ (مطالعه موردی: فقر روستاهای دهستان میشخاص از توابع بخش سیوان، شهرستان ایلام)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)مقاله حاضر به گردشگری روستایی به عنوان راهبردی جهت تحقق توسعه روستایی پرداخته است. فرض مطالعه بر این است که گردشگری روستایی می تواند تاثیر مثبتی بر کاهش فقر و توسعه روستایی بگذارد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش ...
-
یکپارچهسازی زنجیره تأمین و تأثیر آن بر پایداری توسعه صادرات و بازاریابی در صنعت گردشگری با تکیهبر نقش آژانسها (مطالعهای در آژانسهای مسافرتی شهر تبریز)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)امروزه توجه به گردشگری بهعنوان یکـی از بخشهای مهـم و تأثیرگذار در اقتصـاد جهان و کشورها بهسرعت در حـال گسـترش اسـت. محیط بهشدت رقابتی صنعت، بنگاههای فعال درزمینه گردشگری را وادار میکند تا به دنبال روشهای جدیـدی بـرای ...



