• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • حرکت
    • دوره 18, شماره 18
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • حرکت
    • دوره 18, شماره 18
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تبیین مولفه های افسردگی بین دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار ( پسر و دختر ) در دوره متوسطه شهر ارومیه

    (ندگان)پدیدآور
    عامری, دکتر میر حسن سید
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    396.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این تحقیق تبیین و مقایسه مولفه های شناختی افسردگی در بین دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار ( پسر و دختر ) دوره متوسطه است روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی – تحلیلی بوده و به شکل میدانی اجرا شده است جامعه آماری را 800 دانش آموز تشکیل می دهند که 400 نفر از آنان به عنوان دانش آموزان ورزشکار (پسر و دختر) و 400 نفر مابقی بعنوان دانش آموزان غیرورزشکار (پسر و دختر) به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده در نظر گرفته شده اند برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه داس DAS برای تعیین مولفه های افسردگی استفاده شده نتایج تحقیق نشان می دهد به غیر از مولفه افسردگی ( عشق و محبت ) تفاوت معنی داری در دیگر مولفه های افسردگی ( تایید و تصدیق و موفقیت و کامل گرایی و شایستگی و قدرت مطلق و استقلال رای ) در بین دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار گروه های مورد مطالعه مشاهده شد
    کلید واژگان
    افسردگی
    دانش آموزان غیر ورزشکار
    دانش آموزان ورزشکار
    شناختی

    شماره نشریه
    18
    تاریخ نشر
    2003-12-22
    1382-10-01
    ناشر
    دانشکده تربيت بدني دانشگاه تهران

    شاپا
    1563-3306
    URI
    https://joh.ut.ac.ir/article_10382.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/363994

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب