ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
(ندگان)پدیدآور
ططری, احساناحسانی, محمدکوزه چیان, هاشمنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از تحقیق حاضر ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال بود. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام گرفت. جامعۀ آماری تحقیق مشتریان و مدیران 60 باشگاه خصوصی بودند که با استفاده از جدول مورگان 52 باشگاه انتخاب و 155 پرسشنامه بین مشتریان و مدیران آنها توزیع شد. ابزار جمعآوری اطلاعات دو پرسشنامه بود؛ یکی پرسشنامۀ استاندارد چی لیو[1] (81/0α =) برای پیمایش انتظارات و ادراکات مشتریان و دیگری محققساخته (85/0α =) برای مشخص کردن میزان شکافهای پنجگانۀ مدل سروکوال که روایی و پایایی هر کدام از آنها را استادان تأیید کردند. نتایج نشان داد در تمامی ابعاد کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی تفاوت معناداری بین وضعیت مطلوب و وضعیت موجود وجود دارد (001/0P
1. Liu, Yi-Chin
کلید واژگان
استان لرستانباشگاههای خصوصی
شکاف
کیفیت خدمات
مدل سروکوال
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2017-08-231396-06-01
ناشر
دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهرانسازمان پدید آورنده
احسان ططری، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرساستاد دانشگاه تربیت مدرس، گروه تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی
استاد دانشگاه تربیت مدرس، گروه تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی
شاپا
2008-93412676-427X




