مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف از تحقیق حاضر ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال بود. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام گرفت. جامعۀ آماری تحقیق مشتریان و مدیران 60 باشگاه خصوصی بودند ...
-
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منتخب غرب کشور بود. روش تحقیق از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی است. جامعۀ آماری در زمان تحقیق 274 نفر بودند که 153 نفر بهعنوان ...
-
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)یکی از نظریههای نوین در زمینۀ رهبری سازمانی، رهبری تحولآفرین است. رهبران تحولآفرین اثربخشی را به کارایی ترجیح میدهند و سعی میکنند با توجه به روحیات خود و کارکنان، از منابع انسانی سازمان بهرهمند شوند. هوش هیجانی نیز، ...
-
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف از پژوهش حاضر، طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان است. روش تحقیق همبستگی و از نوع پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش مشتریان یازده مجموعۀ ورزشی بزرگ شهر ...
-
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش شخصیت در سکوت میان کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی اجرا شد. جامعۀ آماری شامل کلیۀ کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمان بود که به روش تمامشماری، همگی جزو نمونۀ تحقیق محسوب شدند (92=n). ...
-
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف از این تحقیق، رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساسp4 (محصول، مکان، ترویج و قیمت) با استفاده از روش پرومیتی بود. این پژوهش از نوع توصیفی بود و از طریق پرسشنامۀ 36 سؤالی آمیخته بازاریابی اجرا شد که ده نفر از ...
-
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف از این پژوهش ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان بود. پژوهش حاضر از نظر روش گردآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی بود که به شکل میدانی اجرا شد. ...
-
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف این پژوهش، بررسی نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه بود. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی_ تحلیلی است و بهصورت میدانی انجام گرفت. جامعۀ آماری تحقیق برگزارکنندگان سومین دورۀ جشنوارۀ ...
-
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-08-23)هدف از این تحقیق بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند بود. روش تحقیق توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند دو ابزار پژوهش را تکمیل کردند: 1. پرسشنامۀ مزیت رقابتی ...



