نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorایزدی, بهزادfa_IR
dc.contributor.authorاحسانی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorکوزه چیان, هاشمfa_IR
dc.contributor.authorتجاری, فرشادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:30:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:30:47Z
dc.date.available1399-07-09T09:30:47Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:30:47Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2012-01-20en_US
dc.date.submitted1390-10-30fa_IR
dc.identifier.citationایزدی, بهزاد, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, تجاری, فرشاد. (1394). بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران. نشریه مدیریت ورزشی, 7(2), 277-291. doi: 10.22059/jsm.2015.55171fa_IR
dc.identifier.issn2008-9341
dc.identifier.issn2676-427X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2015.55171
dc.identifier.urihttps://jsm.ut.ac.ir/article_55171.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/363123
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایران است. روش تحقیق از نظر هدف از نوع تحقیقات توسعه‌ای و از نظر ماهیت از نوع تحقیقات اکتشافی است و اطلاعات لازم از طریق مصاحبه، مشاهده، بررسی ادبیات نظری و پرسشنامه گردآوری شد. جامعۀ آماری تحقیق، هواداران فوتبال بالاتر از 16 سال بودند که 527 نفر به‌عنوان نمونۀ آماری به‌کار گرفته شدند. از آمار توصیفی و استنباطی شامل کولموگروف- اسمیرنوف، همبستگی پیرسون، رگرسیون و تحلیل مسیر برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها استفاده شد. مطابق نتایج، کیفیت خدمات (763/0) و مدیریت دانش (543/0) به‌صورت مستقیم و حمایت سازمانی به‌صورت غیرمستقیم بر دورۀ ماندگاری هوادار تأثیر می‌گذارند (475/0). به‌طور کلی نتایج به این موضوع اشاره دارد که باشگاه‌های فوتبال نیازمند بازنگری در طراحی راهبردهای مشتری‌مدارانه، توجه به ایجاد دانش و کسب اطلاعات و ارتقای سطح کیفی خدمات برای افزایش دورۀ عمر و ماندگاری هواداران هستند.fa_IR
dc.format.extent226
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه مدیریت ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Sport Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2015.55171
dc.subjectارزش عمرfa_IR
dc.subjectباشگاه ورزشیfa_IR
dc.subjectفوتبالfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباطfa_IR
dc.subjectهوادارfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با هواداران بر دورۀ ماندگاری آنها در لیگ برتر فوتبال ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department. استادیار گروه تربیت ‌بدنی، دانشکدۀ علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کردستان، سنندج، ایرانfa_IR
dc.contributor.department. استاد گروه تربیت ‌بدنی، دانشکدۀ علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.department. استاد گروه تربیت ‌بدنی، دانشکدۀ علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.department. دانشیار گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ تربیت ‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage277
dc.citation.epage291


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد