دوره 7, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارتباط تبلیغات توسط شخصیتهای معروف بر میزان تمایل به خرید کفشهای ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-05-22)تبلیغات همواره نقش گستردهای در روند رو به رشد محصولات مختلف دارد و در این راستا شخصیتهای مشهور، سبب جلب توجه و جذب بیشتر مردم به ورزش و خرید کالاهای ورزشی میشوند. بدین منظور هدف از این تحقیق، تعیین رابطۀ تبلیغات توسط ...
-
بررسی مدل تعهد ورزشی بانوان شرکتکننده در فعالیتهای ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-05-22)هدف از این پژوهش، مطالعۀ مدل تعهد ورزشی بانوان شرکتکننده در فعالیتهای ورزشی بود. کلیۀ بانوان (۶۰۰۰N=) شرکتکننده در فعالیتهای ورزشی شهرداری مشهد جامعۀ آماری این تحقیق را تشکیل دادند،که از بین آنها ۵۲۶ نفر بهعنوان نمونه ...
-
تبیین شایستگی های مدیران رویدادهای ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-05-22)هدف از این تحقیق، بررسی و مقایسۀ دیدگاههای استادان دانشگاه و مدیران برگزارکنندۀ مسابقات ورزشی فدراسیونها در خصوص شایستگیهای مدیران رویدادهای ورزشی بود. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی و پیمایشی است و به شکل میدانی ...
-
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-05-22)هدف از این تحقیق تبیین نقش نمایشگاه بینالمللی محصولات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات از دیدگاه آمیختۀ بازاریابی ورزشی (5ps) بود. روش تحقیق از نظر راهبرد توصیفی و از نظر مسیر اجرا پیمایشی بود که دادههای آن به شکل میدانی ...
-
انتظارات شغلی دانشجویان تربیت بدنی از شغل و آیندۀ شغلی در دانشگاههای آزاد شهر تهران 1
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-05-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی انتظارات شغلی دانشجویان کارشناسیارشد تربیت بدنی از اشتغال و آیندۀ شغلی آنان در دانشگاههای آزاد در سال 1389 انجام گرفته است (512= N). این پژوهش توصیفی است و بهصورت میدانی انجام گرفته است. نمونۀ ...



