مرور دوره 4, شماره 14 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
مطالعة آمادگی کارمندان ادارات کل تربیت بدنی استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در پذیرش مدیریت کیفیت جامع (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)هدف از پژوهش حاضر مطالعة آمادگی کارمندان ادارات کل تربیت بدنی استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در پذیرش مدیریت کیفیت جامع است. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. نمونه های تحقیق 125 نفر از کارمندان (45 زن و 80 ...
 
- 
بررسی اهداف حمایت ورزشی در لیگ های برتر ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)هدف از این تحقیق، بررسی اهداف حمایت ورزشی حامیان لیگ برتر کشور است. روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعة آماری تحقیق، کلیة حامیان 9 رشتة ورزشی فعال در لیگ برتر بودند که از این میان 134 شرکت به عنوان نمونة آماری در ...
 
- 
رابطه سبک های رهبری مربیان و انسجام گروهی تیم های منتخب دانش آموزی شهر ارومیه (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)مربیان تأثیر زیادی روی تیم هایشان دارند و رفتارها و سبک های رهبری آنها عملکرد ورزشکاران را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف از این پژوهش، بررسی ارتباط بین سبک های رهبری مربیان و انسجام گروهی تیم های منتخب دانش آموزی شهر ارومیه ...
 
- 
ارتباط رفتارهای حمایتی – استقلالی مربیان با تعهد ورزش شمیشربازان نخبة ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)هدف از تحقیق، تعیین ارتباط رفتارهای حمایتی – استقلالی مربیان با تعهد ورزشی شمشیربازان نخبة ایران بود که با روش توصیفی – همبستگی و به صورت میدانی به اجرا درآمد. جامعة آماری این تحقیق کلیة شمشیربازان لیگ برتر بودند. نمونة ...
 
- 
بسط یک مدل ناپارامتریک برای ارزیابی عملکرد کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)روش مرسوم برای رتبه بندی کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک، براساس مجموع مدال های کسب شدة آنهاست، اما باید دانست که دستیابی به خروجی های رقابت (مدل های کسب شده) تنها در بستر بهره برداری از ورودی ها و با استفاده از ...
 
- 
ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزة یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)هدف از پژوهش حاضر، بررسی میزان ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی، انگیزة یادگیری و کیفیت خدمات داخلی در فدراسیون های منتخب بود. به این منظور از پرسشنامة استاندارد دی ژی (2005) استفاده شد. پایایی پرسشنامه پس از مطالعة مقدماتی ...
 
- 
رابطة بین کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2012-10-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین معیارهای کیفیت خدمات و رضایتمندی تماشاگران در ورزشگاه های میزبان لیگ قهرمانان آسیا در ایران بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. نمونة پژوهش 1443 نفر بودند که از میان تماشاگران حاضر ...
 



