مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار

  • بررسی تطبیقی بازخورهای180، 360، 540 و 720 درجه در ارزیابی عملکرد کارکنان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University, 2009-12-22)
    نظام ارزیابی عملکرد و ارایه بازخور به کارکنان، روشی است که بیش‌تر سازمان‌ها با استفاده از آن به بهبود و توسعه‌ی افراد و عملکرد سازمانی خود دست یابند. در دهه‌های اخیر، توجه به نظام ارایه‌ی بازخور و سعی در به‌کارگیری و توسعه‌ی ...

  • اثر میانجی‌گری فرهنگ سازمانی بر رابطه‌ی بین رهبری تحول‌آفرین و تعهد سازمانی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University, 2009-12-22)
    شرایط حادّ رقابتی و سیطره‌ی نیروهای دانشی بر عرصه‌ی کسب و کار، چالش‌های عمده‌ای را برای رهبران سازمان‌های امروزی به‌وجود آورده است. در چنین شرایطی، بهره‌گیری از سبک رهبری تحول‌آفرین برای توسعه‌ی ظرفیت‌های انسانی و ارتقای ...

  • شاخص‌های مؤثر در سنجش سرمایه‌ی انسانی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University, 2009-12-22)
    سرمایه‌ی انسانی، تنها نهاده‌ای است که می‌تواند ضمن تغییر خود، سایر نهاده‌های تولید را دگرگون یا متعادل کند، مبنایی برای نوآوری فراهم سازد و در سطح وسیع به رشد اقتصادی بینجامد. هدف مقاله، تعیین تأثیر و دسته‌بندی عوامل و ...

  • ارایه‌ی الگوی ارتباطات سازمانی برای یک سازمان نظامی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University, 2009-12-22)
    ارتباطات در بالندگی سازمان‌ها نقشی اساسی دارد. سطح مطلوبی از ارتباطات سازمانی میان افراد می‌تواند بستر تعامل سالم و سازنده را برای تعالی انسان و سازمان فراهم نماید. هدف اصلی مقاله، ارائه‌ی الگوی ارتباطات سازمانی اثربخش ...