دوره 10, شماره 38
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی بر مینای مدل سرکوال انجام شد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها توصیفی و از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان ...
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)هدف این پژوهش ساخت و اعتباریابی ابزاری جهت سنجش و اندازهگیری انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان است و برای انجام آن از روش تحقیق ترکیبی استفاده شد.در بخش کیفی با توجه به مبانی نظری تحقیق و دریافت نظرات کارشناسان و کارکنان فعال ...
-
اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)شناخت و دانش با سرعت فزاینده رو به رشد است و معنای دانستن از توانایی به خاطر آوردن و تکرار اطلاعات به توانایی یافتن اطلاعات مناسب و کاربرد آن تغییر کرده است. بنابراین توانمندی فراشناختی به عنصر رقابتی مهم در فرآیند یادگیری ...
-
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانههای اجتماعی در نوجوانان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)تشخیص و ارزیابی اختلال رسانههای اجتماعی، یک فرآیند بسیار مهم و دشوار در سلامت روانی نوجوانان است، زیرا این پدیده نتایج رفتاری و روانشناختی متعددی بر آینده نوجوانان دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ...
-
ویژگیهای روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)یک بعد اساسی که همراه با آن روابط فردی و اجتماعی تغییر میکند، نزدیکی است. هدف از پژوهش حاضر اعتباریابی، بررسی ساختار عاملی و پارامترهای سوال-پاسخ مقیاس نزدیکی رابطه بود. در یک طرح توصیفی- همبستگی و اعتباریابی آزمون، 180 ...
-
رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزشذهنی تکلیف در دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2020-01-21)مطالعه حاضر با هدف بررسی شاخص های روانسنجی مقیاس 14 گویهای مقیاس ارزش ذهنی تکلیف(TSV؛ وو و فان، 2016) در جامعه دانشجویی ایرانی انجام شد.شرکتکنندگان 260 نفر از دانشجویان دانشگاههای دولتی شهرستان دامغان بودند که به روش ...



