مرور دوره 7, شماره 26 بر اساس موضوع "نظریه های کلاسیک و سوال ـ پاسخ"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-12-21)هدف پژوهش حاضر همترازسازی نمرات دروس ریاضی و فیزیک رشتۀ علوم تجربی آزمون کنکور سراسری سالهای 1388 و 1389 براساس نظریههای کلاسیک و جدید اندازهگیری است. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی است. در این پژوهش سعی شده است با استفاده ...



