توازن میان حسابرسی و بازاریابی
(ندگان)پدیدآور
محمودیان, نسیمسلیمانی امیری, غلامرضانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
این مطالعه به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه نگرش حسابرسان نسبت به بازاریابی و اهمیت این حرفه برای آنها میتواند بر ایجاد تعادل میان فعالیتهای حسابرسی و بازاریابی مؤثر باشد. هدف این مطالعه بررسی تأثیر تغییر محیط کار حسابرسان بر رابطه میان دو حرفه حسابرسی و بازاریابی است. بررسیها نشان میدهد حسابرسانی که نگرش مثبتی به بازاریابی دارند، زمان بیشتری را در مقایسه با حسابرسانی که نگرش مثبت کمتری دارند صرف فعالیتهای بازاریابی میکنند. بهعلاوه حسابرسانی که فعالیتهای بازاریابی را مهم میدانند، زمان قابلتوجهی را صرف فعالیتهای بازاریابی میکنند. بررسیها نشان میدهند که فاصله نظری میان حرفه حسابرسی و حرفه بازاریابی در عمل همانند گذشته وجود ندارد.
کلید واژگان
حسابرسفعالیتهای حسابرسی
فعالیتهای بازاریابی
شماره نشریه
21تاریخ نشر
2017-03-211396-01-01
ناشر
انجمن حسابداری ایران مدیر مسئول و سردبیر: دکتر علی ثقفی مدیریت مجله و دبیرکل انجمن: ناصر پرتوی همکار اجرایی: مریم اصغرزاده بدرLicense Holder: Iranian Accounting Association Director & Editor-in-chief: Ali Saghafi(Ph.D) Director & Secretary General: Naser Partovi Editorial Assistant: Maryam Asgharzadeh Badr
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری دانشگاه الزهرادانشیار دانشگاه الزهرا




