مرور دوره 9, شماره 34 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
اثربخشی راهبردهای مدیریت فرایندی هیجان در تنظیم شناختی هیجان دختران نوجوان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازIslamic Azad University Ahvaz Branch, 2018-02-20)این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی راهبردهای مدیریت فرایندی هیجان در تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای انجام شد. تعداد سه نفر به شیوه نمونه گیری هدفمند از بین کلیه دختران نوجوان 18-14 سال مبتلا ...
 
- 
بررسی تطبیقی سیمای زن در آثار «فریبا وفی» و «سحرخلیفه» نمونه ی موردی: رمان های «پرنده ی من» و «لم نعد جواری لکم» (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازIslamic Azad University Ahvaz Branch, 2018-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی دیدگاههای فمنیستی فریبا وفی و سحرخلیفه و بررسی سیمای زن در آثار این دو نویسنده انجام شده است. پرداختن به مسائل زنان و ترسیم چهرهای حقیقی از آنان در ادبیات در تمامی دوران تاریخی رواج داشته است، اما ...
 
- 
بررسی غریزه مادری بر پایه نظریههای سیمون دو بوار (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازIslamic Azad University Ahvaz Branch, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی «مهر مادری» در نظریات «سیمون دوبوار» (1949) است. در این تحقیق تلاش شده است با توجه به نقش مهم و اساسی زنان در جامعه و با توجه به نقطه عطف مهم در چرخه زندگی آنان که همان مادر شدن و فرزند آوری است، به ...
 
- 
اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی ذهنی و سازگاری فردی- اجتماعی زنان مطلقه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازIslamic Azad University Ahvaz Branch, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر، تعیین میزان اثربخشی درمان هیجان مدار بر بهزیستی ذهنی و سازگاری فردی اجتماعی زنان مطلقه تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پاوه بود. از جامعه آماری تعداد 30 نفر به روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شد، و به طور تصادفی ...
 
- 
رابطه التزام عملی به اعتقادات اسلامی و جو عاطفی خانواده با بحران هویت در دانشجویان دختر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازIslamic Azad University Ahvaz Branch, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطه التزام عملی به اعتقادات اسلامی و جو عاطفی خانواده با بحران هویت در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بود. نمونه پژوهش شامل 200 نفر از دانشجویان دختر بود که به صورت تصادفی طبقه ای ...
 



