مرور دوره 9, 1 (پیاپی 33) بر اساس عنوان

  • ارائه مدل آموزش الکترونیکی در ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور 

    سوداگر, حمیدرضا؛ جباری, نگین؛ نیازآذری, کیومرث (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    هدف تحقیق حاضر طراحی مدل آموزش الکترونیکی در ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور بود. روش تحقیق آمیخته با رویکرد کیفی و کمی بود. بخش کمی تمامی 132 نفر کارکنان ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور با بهره‌گیری از روش تمام شماری ...

  • تاثیر فن آوری اطلاعات بر قابلیت های چابکی دانشگاهی مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران 

    خاوری, سید عبداله؛ آراسته, حمیدرضا؛ جعفری, پریوش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    هدف از این پژوهش ارائه مدل چابکی سازمانی با تاکید بر نقش فن آوری اطلاعات می‌باشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و در زمره تحقیقات همبستگی بوده است. جامعه آماری کلیه اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی مازندران به ...

  • رابطه ی دیپلماسی علم و فناوری و چابکی سازمانی با میانجیگری سواد اطلاعاتی 

    فرخی, محمد؛ قلعه ای, علیرضا؛ قلاوندی, حسن (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه دیپلماسی علم و فناوری و چابکی سازمانی با میانجیگری سواد اطلاعاتی انجام گرفت. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی - همبستگی است. جامعۀ آماری تحقیق شامل 630 نفر ...

  • نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش براساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی 

    معینی‌کیا, مهدی؛ جعفری, سکینه؛ غریب زاده, رامین؛ رحیمی اول, قاسم؛ ابراهیمی, مهدی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    پژوهش حاضر کاربردی و با هدف بررسی نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش بر اساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی و به روش تحلیل مسیر بوده است. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش را کلیه بهورزان شهرستان ...

  • نقش هوشمندسازی مدارس بر هوش اجتماعی، هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان 

    عنایتی, ترانه؛ عالی پور, علیرضا؛ توماج, عبدالرضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    این تحقیق با هدف بررسی تأثیر هوشمندسازی مدارس بر هوش اجتماعی، هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان در شهرگرگان انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی، از نوع علی- مقایسه‎ای است. جامعه آماری شامل دانش‎آموزان دبیرستان‎های شهر گرگان ...

  • چالش‌های یادگیری الکترونیک: مطالعه‌ای با رویکرد پدیدارشناسی 

    زارعی, علی؛ دهقانی, مرضیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)
    هدف پژوهش حاضر آگاهی از تجارب زیسته اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مفهوم آموزش الکترونیکی و چالش‌های آن است. در این راستا از رویکرد پژوهش کیفی- پدیدارشناسی استفاده شد. میدان پژوهش، دانشگاه تهران بود. نمونه پژوهش10نفر ...