مرور دوره 9, 1 (پیاپی 33) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارائه مدل آموزش الکترونیکی در ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)هدف تحقیق حاضر طراحی مدل آموزش الکترونیکی در ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور بود. روش تحقیق آمیخته با رویکرد کیفی و کمی بود. بخش کمی تمامی 132 نفر کارکنان ادارات کل محیط زیست شمال شرق کشور با بهرهگیری از روش تمام شماری ...
-
تاثیر فن آوری اطلاعات بر قابلیت های چابکی دانشگاهی مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)هدف از این پژوهش ارائه مدل چابکی سازمانی با تاکید بر نقش فن آوری اطلاعات میباشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و در زمره تحقیقات همبستگی بوده است. جامعه آماری کلیه اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی مازندران به ...
-
رابطه ی دیپلماسی علم و فناوری و چابکی سازمانی با میانجیگری سواد اطلاعاتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه دیپلماسی علم و فناوری و چابکی سازمانی با میانجیگری سواد اطلاعاتی انجام گرفت. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر نحوه گردآوری دادهها، توصیفی - همبستگی است. جامعۀ آماری تحقیق شامل 630 نفر ...
-
نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش براساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)پژوهش حاضر کاربردی و با هدف بررسی نقش میانجی فناوری اطلاعات در تعیین وضعیت مدیریت دانش بر اساس مسئولیت پذیری اجتماعی بهورزان مراکز بهداشتی و به روش تحلیل مسیر بوده است. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش را کلیه بهورزان شهرستان ...
-
نقش هوشمندسازی مدارس بر هوش اجتماعی، هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر هوشمندسازی مدارس بر هوش اجتماعی، هوش معنوی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در شهرگرگان انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی، از نوع علی- مقایسهای است. جامعه آماری شامل دانشآموزان دبیرستانهای شهر گرگان ...
-
چالشهای یادگیری الکترونیک: مطالعهای با رویکرد پدیدارشناسی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2018-11-22)هدف پژوهش حاضر آگاهی از تجارب زیسته اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مفهوم آموزش الکترونیکی و چالشهای آن است. در این راستا از رویکرد پژوهش کیفی- پدیدارشناسی استفاده شد. میدان پژوهش، دانشگاه تهران بود. نمونه پژوهش10نفر ...



