مرور دوره 7, 4 (پیاپی 28) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
تأثیر یادگیری الکترونیکی بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)به کمک سیستم مدیریت یادگیری، میتوان به ارایه انواع محتوای تحت وب پرداخت که در سالهای اخیر استقبال زیادی از آن شده است. این مطالعه، با هدف تعیین تأثیر یادگیری الکترونیکی با روش مودل، بر مهارتهای ارتباطی با دو متغیر ابراز ...
 
- 
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان انجام گرفت. روش پژوهش شبه تجربی از نوع پیشآزمون- پسآزمون همراه با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل ...
 
- 
رابطه بین ابعاد و شاخصهای آموزش ترکیبی و کیفیتبخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین ابعاد و شاخصهای آموزش ترکیبی و کیفیت بخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور است. این پژوهش، به صورت توصیفی- پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری شامل 4000 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ...
 
- 
رابطه فنآوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)این پژوهش با هدف بررسی رابطه فنآوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش صورت گرفت. پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش گردآوری دادهها توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل مدیران و متصدیان کامپیوتر ...
 
- 
ساختگرایی و ارتباطگرایی در آموزش الکترونیکی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)هدف از این پژوهش تبیین ساختگرایی و ارتباطگرایی در آموزش الکترونیکی میباشد. روش پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و از نوع پیمایشی و غیرآزمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش، دانشجویان و استادان آموزش الکترونیکی در مراکز آموزش ...
 
- 
طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)هدف تحقیق حاضر، طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد بود. روش تحقیق آمیخته با رویکرد کیفی و کمی بود. جامعه تحقیق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد بود. نمونه تحقیق در بخش ...
 
- 
واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)پژوهش حاضر، با هدف واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران، با روش ترکیبی از نوع اکتشافی در دو بخش کیفی (روش تحلیل محتوای کیفی و روش سنتز پژوهی) و کمی (پرسشنامه) انجام شد. ...
 



