مرور دوره 7, 4 (پیاپی 28) بر اساس عنوان

  • تأثیر یادگیری الکترونیکی بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان 

    ساعدی, نرگس؛ سعدی پور, اسماعیل (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    به کمک سیستم مدیریت یادگیری، می‌توان به ارایه انواع محتوای تحت وب پرداخت که در سال‌های اخیر استقبال زیادی از آن شده است. این مطالعه، با هدف تعیین تأثیر یادگیری الکترونیکی با روش مودل، بر مهارت‌های ارتباطی با دو متغیر ابراز ...

  • تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان 

    حمزه‌ئی, افسانه؛ باقری, محسن؛ موسوی پور, سعید (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    پژوهش حاضر، با هدف بررسی تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان انجام گرفت. روش پژوهش شبه تجربی از نوع پیش‌آزمون- پس‌آزمون همراه با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل ...

  • رابطه بین ابعاد و شاخص‌های آموزش ترکیبی و کیفیت‌بخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور 

    نجفی, حسین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین ابعاد و شاخص‌های آموزش ترکیبی و کیفیت ‌بخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور است. این پژوهش، به ‌صورت توصیفی- پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری شامل 4000 نفر از اعضای هیأت‌ علمی دانشگاه ...

  • رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش 

    صالحی, محمد؛ حسینی درونکلایی, سیده زهرا؛ قاسمی کمیشانی, علیرضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    این پژوهش با هدف بررسی رابطه فن‎آوری اطلاعات با مزیت رقابتی و ظرفیت مدیریت دانش صورت گرفت. پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده‌ها توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل مدیران و متصدیان کامپیوتر ...

  • ساخت‎گرایی و ارتباط‌گرایی در آموزش‎ الکترونیکی 

    اجتهادی, مصطفی؛ قورچیان, نادرقلی؛ میرزایی, نورالدین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    هدف از این پژوهش تبیین ساخت‎گرایی و ارتباط‎گرایی در آموزش الکترونیکی می‎باشد. روش پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و از نوع پیمایشی و غیرآزمایشی می‎باشد. جامعه آماری پژوهش، دانشجویان و استادان آموزش الکترونیکی در مراکز آموزش ...

  • طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد 

    باقری مجد, روح اله؛ صدقی بوکانی, ناصر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    هدف تحقیق حاضر، طراحی الگوی آمادگی آموزش الکترونیکی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد بود. روش تحقیق آمیخته با رویکرد کیفی و کمی بود. جامعه تحقیق اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد بود. نمونه تحقیق در بخش ...

  • واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران 

    غزنوی, محمدرضا؛ سعادتمند, زهره؛ کشتی آرای, نرگس (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2017-07-23)
    پژوهش حاضر، با هدف واکاوی مفهوم هوشمندسازی به منظور ارایه الگوی برنامه درسی مناسب جهت دوره ابتدایی ایران، با روش ترکیبی از نوع اکتشافی در دو بخش کیفی (روش تحلیل محتوای کیفی و روش سنتز پژوهی) و کمی (پرسش‌نامه) انجام شد. ...