دوره 5, 4 (پیاپی 20)

 

ارسال های اخیر

  • رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان 

    گلستانی زاده, محبوبه؛ شاه طالبی, بدری؛ اعتباریان, اکبر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-07-23)
    پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب آهن اصفهان به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شد. جامعه آماری را کلیه کارکنان بخش اداری این شرکت به تعداد 800 نفر تشکیل می‌دهد. با استفاده ...

  • شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی 

    شفیعا, محمد علی؛ محمدی, مهدی؛ باباخان, علیرضا؛ سعدآبادی, علی اصغر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-07-23)
    در دنیای رقابتی امروز، کشورها از روش‌‌های مختلفی برای اکتساب و جهش فن‌آوری استفاده می‌‌کنند. در حالی که هدف نهایی از اکتساب و انتقال فن‌آوری در کشورهای در حال صنعتی شدن، جذب و بومی‌‌سازی دانش فنی فن‌آوری است، به نظر می‌‌رسد، ...

  • بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) 

    حکیم زاده, رضوان؛ ملکی پور, احمد؛ ملکی پور, موسی؛ قاسم پور, عرفانه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-07-23)
    هدف پژوهش حاضر، بررسی وضعیت موجود دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان می‎باشد. این تحقیق از نوع توصیفی بوده که با استفاده از روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری به تعداد 881 نفر از فرهنگیان منطقه دهلران در سال 1393 ...

  • تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا 

    یارمحمدزاده, پیمان؛ اسدیان عباس بلاغی, سیروس؛ کرمی, زهرا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-07-23)
    هدف از نگارش این مقاله، تحلیل محتوای چندرسانه‌ ای‌ های آموزشی فیزیک سال دوم متوسطه بر اساس اصول چندرسانه ‌ای‌ ها، ساختار و محتوا می‌ باشد. این اصول، شامل اصل مالتی مدیا، هم‌جواری، گفتار، کثرت و شخصی ‌سازی می‌باشد. این پژوهش ...

  • رابطه سواد فن‌آوری اطلاعات با تفکر انتقادی دانشجویان 

    صفاریان همدانی, سعید؛ عالی پور, علیرضا؛ عظیمی اشرفی, آذین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2015-07-23)
    هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه سواد فن‎آوری اطلاعات با مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌باشد‌. این پژوهش از لحاظ ماهیت توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ...