مرور دوره 13, شماره 52 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
روشهای نوین دانشجو محور در آموزش مهندسی
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2012-02-20)دانشجویان به شیوههای مختلفی مطالب درسی را یاد میگیرند. روشهای آموزش و تدریس نیز متنوع است. یادگیری دانشجویان در کلاس، در کنار عوامل دیگر، به تطابق بین سبک یادگیری ترجیحی دانشجویان و سبک آموزش استاد بستگی دارد. در روش ...
-
رتبه بندیها و ویژگیهای دانشگاههای برتر جهانی
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2012-02-20)طی سالهای اخیر ارزیابی و رتبهبندی دانشگاههای جهان توجه محققان و مسئولان آموزشعالی کشورها را به خود جلب کرده است. یکی از نتایج حاصل از این رتبهبندیها ظهور مفهوم دانشگاههای برتر جهانی است. این نوع دانشگاهها که در صدر ...
-
بازنگری آموزش مهندسی برای قرن 21
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2012-02-20)دانشجویان در زمان دانش آموختگی چه دانشها، مهارتها و نگرشهایی را باید بدانند و چگونه میتوانیم مطمئن شویم که آنها به این تواناییها دستیافتهاند؟ اینها سؤالات اساسی در آموزش مهندسی در طی دو دهۀ گذشته بوده است. کوششهایی که ...
-
الزامات آموزش مهندسی با توجه به نیازهای صنعت در کشور ایران
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2012-02-20)افزایش رقابت جهانی شرکتها را مجبور کرده است تا شیوه عملیات خود را از نوع تکراری به نوع خلاق تغییر دهند. این تغییر کیفی به همراه شرایط حاکم و نوع صنایع فعال در هر کشور الزاماتی را برای آموزش مهندسی مطرح ساخته است که فقط از ...



