• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 7, Issue 3 (Special Issue)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 7, Issue 3 (Special Issue)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    BOOK REVIEW: 50 Tips for Teacher Development

    (ندگان)پدیدآور
    Sadeghi, KarimPourbahram, Roghayeh
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    427.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Book Review
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    The current pocket book published by Cambridge University Press is a handy book for language teachers around the world. In an interview with the author about the rationale behind the publication of this book (https://m.youtube.com/watch?v=1xejkhG6H_g), Professor Jack C. Richards, an internationally recognized figure in the field of language teaching, states that far more people have over the years been involved in learning and teaching languages and that the profession has expanded with rising standards; and all this necessitates having quality teachers, with updated knowledge, to help achieve the goals of language institutions. Indeed, this highly- regarded ELT personality adds that the book is aimed at teachers and teacher trainers who want to reflect back on where they were in their teaching profession and where they need to go and suggestions are also made for program directors who are searching for activities to implement for professional development.
    کلید واژگان
    tips
    teacher development

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2019-10-01
    1398-07-09
    ناشر
    Urmia University
    سازمان پدید آورنده
    Urmia University
    Urmia University

    شاپا
    2322-1291
    URI
    http://ijltr.urmia.ac.ir/article_120741.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/328511

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب