• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Management Studies
    • Volume 2, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Management Studies
    • Volume 2, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    An introduction on prevention principles in moral education damages

    (ندگان)پدیدآور
    Khanifar, HosseinJandaghi, Gholamreza
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    194.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    Today, students spend only 10 percent of their time in training centers and the major part of their time is spent in home, society and other places. However, significant events happen in this limited time. In addition to training and learning, they are prepared and educated to interact with society. Education is an important issue in global educating and training systems. There are different approaches in this regard. Some educational systems and connoisseurs believe that training and education are the same but others separate them. It is tried in this article to talk about principles and basics of preventing educational damages especially moral education. Meanwhile, 12 suggested principles and some guidelines are provided. This important subject will be achieved by considering hidden or indirect training.
    کلید واژگان
    Education
    Educational systems
    Hidden training.
    Indirect methods

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2009-06-01
    1388-03-11
    ناشر
    University of Tehran, College of Farabi
    پردیس فارابی دانشگاه تهران
    سازمان پدید آورنده
    Associate professor, University of Tehran, Qom College
    Associate professor, University of Tehran, Qom College

    شاپا
    2008-7055
    2345-3745
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/ijms.2011.23391
    https://ijms.ut.ac.ir/article_23391.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/323837

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب