• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 5, شماره 17
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 5, شماره 17
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

    (ندگان)پدیدآور
    جعفری, سید محمدباقرکریمی, آصفابرقوی زاده, زاهده
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    815.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    شبکه­های اجتماعی مجازی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که توانسته­اند به خوبی در زندگی مردم جای باز کنند. با توجه به دامنه نفوذ روزافزون و تاثیرگذاری این شبکه­ها،  مسئله شناخت الگوهای رفتاری کاربران آنها به یکی از موضوعات جذاب تحقیقی بدل شده است. هدف پژوهش حاضر،  بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه­های اجتماعی است. لینکداین به عنوان یک شبکه اجتماعی تخصصی تمرکز اصلی پژوهش بوده است. اطلاعات تعداد 352 کاربران ایرانی عضو لینکداین با روش تصادفی در دسترس و با استفاده از  پرسشنامه گردآوری شد. پس از تحلیل عاملی متغیرها، روابط بین آنها و تاثیر هریک بر یکدیگر از طریق تحلیل مسیر مورد بررسی قرار گرفت. اثرات اجتماعی، محتوا، قابلیت­ها، ارزش، سهولت استفاده، امنیت درک شده، قالب، زمان، میزان همبستگی و رضایت کاربران از شبکه­های اجتماعی از عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت­های شبکه­های اجتماعی شناسایی شد که از این میان رضایت با ضریب مسیر بالاتر، نسبت به سایر عوامل تاثیر مثبت قوی تری دارد.
    کلید واژگان
    شبکه‌های اجتماعی
    تمایل به ادامه استفاده
    رضایت
    لینکداین

    شماره نشریه
    17
    تاریخ نشر
    2016-11-21
    1395-09-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبائی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران.
    استادیار، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران.
    کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشکده مدیریت و حسابداری، پردیس فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران

    شاپا
    1735-112X
    2538-2527
    URI
    https://dx.doi.org/10.22054/ims.2016.6994
    http://ims.atu.ac.ir/article_6994.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303036

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب