مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-11-21)
-
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی از طریق ظرفیت جذب دانش و یادگیری سازمانی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-11-21)قابلیتهای فناوری اطلاعات نقش مهمی در محیط پرسرعت و در حال تغییر ایفا میکند. این نکته قابل تاکید است که سازمانهایی که فناوری اطلاعات و قابلیت استفاده از آن را دارند از نظر کسب، ذخیره و انتقال دانش میتوانند پیشرو دیگر ...
-
تشخیص حملات انکارسرویستوزیعشده با استفاده از سیستم خبره
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-11-21)حملات انکارسرویس به حملاتی اطلاق میشود که منابع سیستم از قبیل پردازشگر، پهنای باند شبکه، حافظه و ... را طوری مصرف میکنند که سیستم از ارایه سرویس به کاربران مجاز باز میماند. حملات انکارسرویستوزیعشده ...
-
مدل ارزیابی آمادگی استقرار و پذیرش مدیریت دانش در مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-11-21)



