دوره 6, شماره 23
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)درحالیکه تجارت الکترونیک بهسرعت در حال رشد است صنعت غذا نیز جایگاه خود را در این محدوده در حال رشد پیداکرده است. امروزه با مطرحشدن الگوهای جدید کسبوکار، تعاریف سنتی بازاریابی دگرگونشده است. بازاریابی یکی از سیستمهای ...
 
- 
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)هدف اصلی این مقاله بررسی نقش و اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد در مجموعهای از کشورهای منتخب است. کشورهای منتخب بر اساس تقسیمبندی اتحادیه بین المللی مخابرات ...
 
- 
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)هوشمندی کسبوکار بهعنوان یک فلسفه مدیریتی و ابـزاری جهـت کمک به سازمانها برای مدیریت و تصفیه اطلاعات، یکی از نوآوریهای مهم در عرصه فناوری اطلاعات است که سازمانها برای کسب منافع حاصل از آن نیازمند انطباق با آن ...
 
- 
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)هدف این مقاله شناخت جایگاه و قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در رفع نیازها، حل مسائل سازمانها و مردم در قالب طرح تکریم اربابرجوع، اطلاعرسانی، پاسخگویی، توجه به منافع، انعکاس و رفع دغدغهها، انتظارات ...
 
- 
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)اگرچه بسیاری از سازمانها به استقرار و استفاده از سیستمهای هوشمندی کسبوکار روی آوردهاند؛ اما همه آنها در پیادهسازی این سیستمها موفق نبودهاند. تحقیق حاضر به بررسی جامع عوامل تأثیرگذار بر فرآیند پیادهسازی ...
 



