مرور دوره 3, شماره 9 بر اساس موضوع "خدمات اینترنتی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-11-22)رامروزه استراتژیهای جبران خدمات بهعنوان ابزاری مؤثردرجهت حفظ مشتریانی که به دلیل تجربه دریافت خدمات ضعیف ناراضی هستند، کانون مطالعات متعدد قرارگرفته است. هدف تحقیق حاضر، اولویتبندی استراتژیهای جبران خدمات از دیدگاه ...



