نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدامغانیان, حسینfa_IR
dc.contributor.authorشیخ زاده, محمدfa_IR
dc.contributor.authorیزدانی زیارت, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:26:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:26:36Z
dc.date.available1399-07-09T06:26:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:26:36Z
dc.date.issued2017-10-23en_US
dc.date.issued1396-08-01fa_IR
dc.date.submitted2017-01-31en_US
dc.date.submitted1395-11-12fa_IR
dc.identifier.citationدامغانیان, حسین, شیخ زاده, محمد, یزدانی زیارت, محمد. (1396). مدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی. فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی, 5(420), 49-66.fa_IR
dc.identifier.issn2322-522X
dc.identifier.issn2538-600X
dc.identifier.urihttp://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_4193.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302421
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی شایستگی<sub>­</sub>های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانی، شناسایی ابعاد مهم آن و تعیین نحوة تعامل بین آنها است. پژوهش حاضر کاربردی و توسعه­ای بوده و شامل دو بخش کمی و کیفی با استفاده از روش مدل<sub>­</sub>سازی ساختاری تفسیری است. جامعه آماری پژوهش تمامی خبرگان دانشگاهی کشور درزمینة ارتباطات سازمانی هستند؛ که 15 نفر از آنها به روش نمونه<sub>­</sub>گیری گلوله<sub>­</sub>برفی به<sub>­</sub>عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده­ها یک جدول ماتریسی محقق ساخته می<sub>­</sub>باشد که براساس مقایسه­های زوجی ما بین مؤلفه<sub>­</sub>های پژوهش به صورت یک ماتریس مربعی طراحی شده است. نتایج پژوهش موجب شناسایی 11 بعد از ابعاد مهم شایستگی<sub>­</sub> عاطفی اجتماعی شد. همچنین نتایج نشان داد دانش عاطفی اجتماعی، خودآگاهی، خودمدیریتی، و خودانگیزشی به دیگر ابعاد قدرت تأثیرگذاری بیشتری بر شایستگی<sub>­</sub> عاطفی اجتماعی داشتند. براساس نتایج این پژوهش می<sub>­</sub>توان گفت ابعاد شایستگی عاطفی اجتماعی در سطوح مختلف بر یکدیگر مؤثرند و تغییر در کیفیت هر یک از آنها موجب تغییر در کیفیت ارتباطات سازمانی <sub>­</sub>خواهد شد.fa_IR
dc.format.extent881
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانـشـگـاه پــیــام نـــورfa_IR
dc.publisherPayame Nour Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Journal of Public Organzations Managementen_US
dc.subjectارتباطات سازمانیfa_IR
dc.subjectشایستگیfa_IR
dc.subjectشایستگی عاطفی‌اجتماعیfa_IR
dc.subjectمدل‌سازی ساختاری تفسیریfa_IR
dc.subjectمدیریت عمومیfa_IR
dc.titleمدل ساختاری تفسیری شایستگی های عاطفی اجتماعی در ارتباطات سازمانیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeاکتشافیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت، دانشگاه سمنان، سمنان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت، دانشگاه بجنورد، بجنورد، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت رفتاری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue420
dc.citation.spage49
dc.citation.epage66


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد