• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی
    • دوره 5, شماره 3 (پیاپی 19)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی مدیریت سازمان‌های دولتی
    • دوره 5, شماره 3 (پیاپی 19)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی مدل جذب ارباب‌رجوع با رویکرد بازاریابی عصبی در بانک‌های دولتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

    (ندگان)پدیدآور
    قربانی, علیقره بیگلو, حسینپیمان, فریدون
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    828.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    اکتشافی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه پیشرفت دانش بشری بر بازاریابی نیز تأثیرگذار بوده به‌نحوی‌که رشته‌ای تحت عنوان بازاریابی عصبی  به وجود آمده است. در این روش اعتقاد بر این است که مطالعه بیولوژی و فیزیکی مغز مهم‌ترین راه برای شناخت رفتار خریداران است. هدف از این مطالعه طراحی مدلی برای جذب مشتری با رویکرد بازاریابی عصبی جهت جذب مشتریان در بانک می‌باشد. در این راستا از روش‌شناسی کیفی استفاده شده است که فرایند جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها  طی سه مرحله شامل کدگذاری باز، کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی منجر به انتخاب مقوله‌ها گردید. به‌طور کلی در مرحله کدگذاری‌ها تعداد 55 کدباز اولیه، شناخته شد. در مرحله کدگذاری باز، داده‌ها از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها، مشاهده فرایند‌های مختلف کاری در ارائه خدمات به مشتریان، مذاکره و مصاحبه با خبرگان بانکی، مدیران و کارشناسان بانک جمع‌آوری گردید. در مرحله کد‌گذاری محوری 36 مفهوم به‌عنوان مفاهیم پژوهش شکل گرفتند. و درنهایت در مرحله کد‌گذاری انتخابی با استفاده از فن مقایسه مستمر مقوله‌ها به تعداد9 مورد به وجود آمدند. در این پژوهش اساس دیدگاه مشارکت‌کنندگان پیاده‌سازی بازاریابی عصبی و استفاده از آن به‌عنوان ابزاری جهت افزایش جذب مشتریان در بانک‌ها می‌باشد.
    کلید واژگان
    بازاریابی
    بازاریابی عصبی
    بانکداری
    جذب مشتری
    مدیریت دولتی

    شماره نشریه
    319
    تاریخ نشر
    2017-06-22
    1396-04-01
    ناشر
    دانـشـگـاه پــیــام نـــور
    Payame Nour University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور،تهران ، ایران
    استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر، ایران
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر، ایران

    شاپا
    2322-522X
    2538-600X
    URI
    http://ipom.journals.pnu.ac.ir/article_4379.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302417

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب