مرور دوره 6, شماره 14 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2010-12-22)
-
بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2010-12-22)
-
مقایسه روشهای علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2010-12-22)
-
ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگیهای ساختاری آن
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2010-12-22)



