مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)هدف این پژوهش سنجش میزان تحقق اهداف برنامه درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایه ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94-93 بود. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی بود. جامعة آماری شامل 119 نفر آموزگاران پایه ششم بود که 90 ...
 
- 
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)هدف مقالة حاضر تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک متوسطه در ایران نسبت به ابعاد ماهیت علم است. روش گردآوری دادهها آخرین نگاشت کتابهای راهنمای معلم فیزیک درنظر گرفته شد. به همین علت کتابهای راهنمای معلم فیزیک2 (در ...
 
- 
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)دانشگاه و نظام آموزش عالی نقش حیاتی را در تربیت نیروی انسانی و تامین سرمایه انسانی ایفا میکند. دانشگاه فرهنگیان نیز بهعنوان سازمانی نو پا و هدفمند در راستای تحقق برنامه راهبردی خود در افق چشمانداز 1404 خود به جذب و تربیت ...
 
- 
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)در دنیای امروز، اکثر سازمانهای آموزشی به دلیل پاسخگو نبودن برنامههای درسی سنتی، به سمت تدوین برنامههای درسی شایستگیمحور، روی آوردهاند. هدف این مطالعه نیز، ارزیابی وضعیت موجود برنامةدرسی مهندسی فناوری اطلاعات بود که ...
 
- 
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)این پژوش با هدف بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی طراحی و تولید شدة مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای مایر و اصول زیبایی شناختی، بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی دبستان بشری تهران در سال تحصیلی 94-95 انجام ...
 
- 
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم (دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2019-02-20)هدف پژوهش حاضر شناسایی محتوا و منبع دانش عملی معلمان با تجربه ابتدایی و ترسیم نحوة تعامل بین آنها در قالب مدل مفهومی است. برای مطالعه هدف مورد نظر، از رویکرد کیفی و روش پدیدارنگاری استفاده شد. مشارکتکنندگان پژوهش شامل ...
 



