مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2016-08-22)اهداف: یکی از دغدغههای امروز سازمآنها در بحث آموزشهای ضمن خدمت و توسعه کارکنان، اثربخشی دورههای آموزشی است. هدف این مطالعه، بهکارگیری و سنجش اثر بخشی مدل طراحی آموزشی دیک و کری در برنامههای آموزش ضمن خدمت کارکنان ...
-
بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای دانشجو معلمان
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر کارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان است. روش پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و در زمره طرحهای پژوهشی شبه آزمایشی، از نوع پیش آزمون و پس آزمون با گروه ...
-
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبههای روانشناختی و تحصیلی دانشجویان
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2016-08-22)پیشرفتهای سریع در حوزه ارتباطات بیسیم، استفاده از تلفن همراه را بسیار افزایش داده است به گونهای که در محیطهای آموزشی مبتنی بر تلفن همراه، دریافت آموزش در همه حال و همه جا برای یادگیرندگان امکانپذیر شده است. بحث کارایی ...
-
تحلیل محتوای کتابهای دین و زندگی دورهی متوسطه بر مبنای مقولههای مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفههای بیست و چهارگانهی اهداف در قلمرو باورها و گرایشها
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2016-08-22)نشر فرهنگ اسلامی و نهادینه سازی ارزشها و باورهای دینی در ضمیر افراد از جمله مهمترین وظایف نظام تعلیم و تربیت ایران است. برای انجام این امر خطیر نظام آموزشی کشور بیش از هر چیز نیازمند توجه دقیق و علمی به محتوای کتابهای ...
-
پیش بینی گرایش به اندیشهی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی
(دانشگاه شیراز با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی, 2016-08-22)هدفپژوهش حاضر، پیشبینی و گرایش به اندیشهی انتقادی اعضای هیأت علمی دانشگاه براساس صلاحیت راهبری آنان بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمامی اعضای هیأت علمیتمام وقت دانشگاه اصفهان به تعداد 500 نفر در سال تحصیلی 93-92 بود ...



